Dış güçlerin maşası Cumhuriyet'ten büyük provokasyon

Gavurun sözcülüğüne soyunan dış güçlerin maşası Cumhuriyet gazetesi, Charlei Hebdo adlı paçavranın Efendimiz HZ Muhammed'e yönelik hakaret içeren karikatürlerini yayınladı.

Dış güçlerin maşası Cumhuriyet'ten büyük provokasyon
Eklenme: 14 Ocak 2015, 09:48
Bu haber 10.364 kez okundu

Önceki hafta Fransa'nın başkenti Paris'te Peygamber Efendimiz Hz .Muhammed (SAV) karikatürleri çizen ve İslam dinini küçük düşürücü ifadeler kullanan mizah dergisi Charlie Hebdo'ya yapılan baskında aralarında karikatüristlerin de olduğu 12 kişi hayatını kaybetmişti.

Saldırı sonrası Charlie Hebdo adlı paçavra, 3 milyon basıp yayınladığı sayısında ise yine peygamberimize ait olduğu iddia edilen çizimi kapak yapıp tüm dünyaya dağıttı.

PROVOKASYONA İMZASINI ATTI

İslam dünyasının büyük tepkisini toplayan çizimi ise bugün Cumhuriyet'in iki yazarı köşesinde yayınlayarak büyük bir provokasyona imza attılar.

Gazetenin genel yayın yönetmeni Utku Çakırözer, dün sosyal medya hesabından, gazete olarak bu karikatürleri yayınlamayacaklarını ancak iki yazarı, Ceyda Karan ve Hikmet Çetinkaya söz konusu çizimleri köşelerinde yayınlacaklarını duyurmuştu.

Ve Cumhriyet gazetesi büyük bir provokasyona imza atarak, dünya Müslümanlarının büyük tepkisini çeken çizimleri bugünkü baskısında iki yazarın da köşesinde yayınladı.

HEM İÇTE HEM DIŞTA PROVOKASYON

Cumhuriyet yazarlarının bugün yayınladığı kapak fotoğrafını dün muhalif Sözcü ve Yurt gazeteleri de yayınladı.

Yurt gazetesi derginin skandal kapağını aynen sitesinde yayınlarken, Sözcü'nün internet sitesinde ise derginin son sayısındaki çizimler yer aldı. Sözcü daha sonra gelen tepkiler sonrası çizimleri mozaikledi..

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Nurseven

Papa Francis, İnsanların inançlarıyla dalga geçemezsiniz dedi.papa kadar olamadılar yazıklar olsun .Düşünce özgürlü altına saklanıp ta biz müslümanların inaçlarına saygısızlık yapamazsınız herkez hadini bilsin.

Cevapla

mustafa bektaş

Cumhuriyet gazetesi ... Efendileri emrettikçe onlara kuyruk sallamaya devam edeceklerdir.ama unutmasınlar bu topraklarda yuzde elli müslümanda yaşıyo...Her sabrın bir sınırı var inançlı müslümanları zorlamayın bukadar

Cevapla

Adnan

Bu yazarlar Fransız sömürgesinden kurtulamamışlar.

Cevapla

ufuk

laiklik dinsizliktir. ne kadar laik varsa dinsizdir... 

Cevapla

meltem

sizler de atatürkü herşeyinize alet ediyorsunuz ne farkınız var ? yüce dini bir siz mi iyi biliyorsunuz? biz cahiliz yani hoş pensilvanyadaki hocan cok iyi biliyordur ..

Cevapla

EĞER PEYGAMBERE HAKARET ÖZGÜRLÜĞÜ TANINIYORSA T.C'de, O HALDE BEN de ANTi-ANADOLU ÇakmaTürk BALKAN MUHACiRLERiN ATASI MUSTAFA KEMAL'e HAKARET ETME HAKKI TALEP EDiYORUM

Cumhuriyet gazetesi'nin bugün sözkonusu karikatürleri yayınlayarak mezkur özgürlüğü sınadığı gibi - ki buna asla karşı değilim. Dolaysıyla, Mustafa Kemal'in ..... oldugunu iddia eden silah arkadaşı Dr.Rıza Nur'un Hayat ve Hatıratım isimli eserinde dile getirdiği isnatı şimdi burda aktardığım için ifade özgürlüğü çerçevesi içinde değerlendirilmesini talep ediyorum. Ne ..., ne de Mustafa Kemal'i .... kınamadığımı ayrıca vurgulamak isterim.

Cevapla

Ebu Hanzala

ALLAHIN laneti kafirlerin üzerinde olsun! Yaşasın Cehennem

Cevapla

Yoldaş Yolcu

Gavurun maşası diye lanse ettiğiniz basın kuruluşları.Laik cumhuriyetten yana olanlar.Yüce dinimizi çıkarlarına alet edinen sizin gibi basın organlarıda aslında gavura maşa olan sizlersiniz.Peygamber efendimiz veda haccında din ticaretinin yapılmasından duyduğu endişeyi dile getirmiştir.Bugün siz bunu yaparak gavura hizmet etmektesiniz

Cevapla

Yasin

Bunlar kafasız insanlar neye hizmet ettiklerinin farkında değiler.. Yazıklar olsun denilecek başka birşey bulamıyorum..

Cevapla

Selçuk

Resmen islamı kötülemek için kendilerini öldrtmenin peşindeler allahın laneti üzerlerine olsun umarım hakkın adaletiyle ceza bulurlar...!!!

Cevapla

yusu forhan

Ne mal oldugunuz ortada yazıkkı sıze ınanan kendını musluman zanneden zavallılar var.Allahım senın resulune hakaret edenlerden ve bunlara destek verip ben de müslümanım diyenlerden huzuru mahserde davacıyım.....

Cevapla

mert

cumhuriyet gazetesinde güvenlik arttırılmış merak emeyin sözde müslüman ülkesiyiz özde değil. Hiç bir şey olmaz

Cevapla

vatan hayat

Gerizekalilar bunlari ülkeden sürün

Cevapla

mumutlu

Acaba bunlar neye hizmet ettiklerini ve kimin maşalığını yaptıklarının farkındalar mı? İnanın bu olayın farkında olacak kadar akıl ve izana sahip olduklarını sanmıyorum. Aynı ülkede yaşadığı toplumun değerlerine bu kadar yabancı olup da bir gazetede nasıl köşe yazarlığı yapabildiklerine hayret ediyorum. Yazık çok yazık.

Cevapla

Hasan korkmaz

Allahın laneti üzerinize olsun.

Cevapla