• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Zor işlerin adamı Ersan Şen, İsrail’e de avukat olur musun?

128 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Çelebi Sevim

Çağımızın iki büyük ayıbı; sözün hükmünü yitirmesi ve güven kaybı.
  • 1 Yıl Önce

Yavuz Selim

Ersana parayı bas, canlı yayında da cumhurbaşkanlığı teklif et, anlatamayacağı masal, oynayamacağı figüranlık yoktur.
  • 1 Yıl Önce

Unal

Yoksa 7500 lira emekli maaş zulmünü de yahudi terörist İsrail devletimi yapıyor sanmam onlar kendi insanlarını düşünür refah içerisinde YASATİRLAR bizimki gibi
  • 1 Yıl Önce

D zazzasi

Türkiye cumhuriyeti devletimizin sınırları içinde en çok okunan tıklanan en etkili gazete İnternet haber medya akit medya grubu aracıyla diyorumki Kemal kilicdaroglu eşittir özgür özel eşittir meral akşener eşittir ümit ozdağ eşittir merdan yanardağ eşittir can ataklı eşittir dursun Çiçek eşittir hdppkkfeto eşittir mustafa karasu eşittir murat karayılan eşittir aynı zihniyet aynı kafa aynı bidon kafa ümit ozdağ denen ş... israil yunan ermeni dönme çakma Türk gelir Hüdapara saldırır ısrarla ısrarla iç savaş çıkarmak peşinde merol kemal özgür dursun denen çakma Türk çakma Atatürkçü bu bidon kafalı zihniyet Türkiye cumhuriyeti devletimizin sınırları içinde hamasa dil uzatırlar bende diyorumki kime ne battıkça battiysa aynısı iade ediyorum kimki Hüdapara hamasa Hizbullaha terörist diyorsa teröristin babası ağbabasi bunlar ey özgür özel sen ne kadar hamasa terörist diyorsan misliyle sana iade ediyorum lanetliyorum seni Allahın huzurunda tüm ümmeti Muhammed ile birlikte senden şikayetçi ve davacıyız Allahın huzurunda niyemi kurani kerim aşkıyla büyüyen ve vatanını 75 yıldır işgal altındaki bölgelerden korumak için mücadele eden mücahitleri terörist olarak gösteren çakma Türk dursun Çiçeğe hamas yerli ve milli bir mücahitler grubudur ve milyonlar sevenleri destekçileri vardır asıl hain ve terörist çakma vatansever olan terörist mahmut Abbas ve ekibidir ümit ozdağ Hüdapardan dilini elini çek dönme milliyetçi seni kimse takmazda kışkırtıcı eyleminden vaz geç hdppkkfeto eylemlerin tutmadı şimdi o pis dilini kurani kerim aşıkları vatan aşıkları ümmetin bekçileri Hüdapara uzatıyorsun sana ekmek çıkmaz yok savcılar seni bi tıkar içeri ömür boyu gün yüzü göremezsin bu ülkede hukuk vardır kimse suç işlemiyor suç ve eylemlerinle sen haddini aştın yeter artık diyoruz laikçi seniz laikciliginizi yaşayın sizi engelleyen mi var bizler haktan yana sizler batıldan yana ey zalimler bizlere dil ve eylemlerinle uğraşmayın Allah öyle büyüktürki sizleri ebedi cehennemde yaşayacağınız Allahu teala nın büyük dehşet verici azabıyla sizleri beklemekte bilesiniz sizler bizleri ancak öldürürsünüz ey kafirler topluluğu zalimler topluluğu Allahu teala sizleri yerle yeksan etsin inşallah ey kafirler topluluğu amerika israil yunan ermeni nato ve yerli işbirlikçileri Allahın azabı sizleri bekliyor siz yeryüzünde bozgunculuk yapın devam ediniz
  • 1 Yıl Önce

Halk adamı

Saray’ın güvenliğini sağlamanın günlük maliyeti 2,8 milyon TL’ye ulaşırken Cumhurbaşkanlığı bünyesindeki zırhlı araç sayısında da çarpıcı artış yaşandı. Haziran 2018’de 15 adet olan zırhlı araç sayısı, Haziran 2023’te 37’ye çıktı. Belgesi veya kanıt nerde bilmiyorum
  • 1 Yıl Önce

Belgeyi

Kıvırıp gönderiyorum sana.

Nihal

Kim benim rumuzumu kullanıyor lanet olsun hiç adil değil olmadı arkadaş çok ayıp saygısızlar neyse bende değiştiririm çoğu şey bana ait değil biri benim adımı kullanıyor görünce şok oldum yazık yuh olsun her kimse!!!
  • 1 Yıl Önce

ÇIKACAKMIŞ

ZEYTİN YAĞIZNIN LİTRESİ 400 - 500 TL ÇIKACAKMIŞ
  • 1 Yıl Önce

Nacizane önerimdir

Madem gazeteci geçiniyorsun, Begenmedigin yada zoruna giden yorumlari yayinlama. Biraz ciddiyet lutfen.
  • 1 Yıl Önce

Meşhur Kripto'ya

Sen ve senin gibi sizofreniklerin çapini, cibilliyetini, ederini göstermek için yayınlanıyor olabilir ..

Senden bi cacık olmaz

Bu yorumu bile yayınlamışsın

H.S.

Erdoğan diyor Kudüs kırmızı çizgimiz,Selman diyor Kudüs kırmızı çizgimiz,Ürdün kralı diyor Kudüs kırmızı çizgimiz,Maşââllah iyiki bir kırmızı çizgimiz var çok güzel kırmızı bir çizgimiz var Ali bey sizinde bir kırmızı çizginiz vardır değilmi bize bunları öğrettiniz teşekkürler.
  • 1 Yıl Önce

Olmaz mi

Alinin kirmizi cizgisi 

İbrahim Atalay

Türkiye'de HUKUK var. Bu hukuka göre evli kadınlar süresiz nafaka, tazminat ve %50 mal paylaşımı ile FUHUŞ sektöründe çalıştırılıyor. Erşan Şen yada başka hukukçular sesini çıkarmıyor. Türkiye'de ''Bana Ne, bana değmeyen yılan bin yaşasın'' düşüncesi hakim. Fuhuş sektörüne geçip oros. olanlar bir de parasal olarak ödüllendiriliyor. İKTİDAR bu sektörden sanıyorum oy için ses çıkarmıyor. Adamo'nun şarkısına çok benziyor. Her yerde kar var, Türkiyede her yerde ZİNA var Sn.ERŞAN ŞEN.
  • 1 Yıl Önce

Çetin Genç

Niye bazı haberleri yoruma kapatıyorsunuz? İşinize gelmiyor galiba. Diye düşünmüştüm ama iyice baktığımda, foto galerilerinin hepsinin yoruma kapalı olduğunu, yazıların ve diğer haberlerin de yoruma açık olduğunu gördüm ve utandım. Özür Dilerim.
  • 1 Yıl Önce

yusuf öztürk

siz ersaN şen i eleştirebilecek en son kişisiniz .
  • 1 Yıl Önce

Yusuf'a

Ersan'in dayıoğlu musun..

Uğur

Yüce rabbime çok şükür ki biz cambaza bakarken Yunanistan Adalarımızdaki askeri üs sayısını 14’e çıkardı. Yakinda Bati Anadolu'yu da isgal eder, biz de 1920-22 arasinda oldugu gibi yine yardim ederiz. Yeter ki bizim gucumuzun yetmedigi heykelleri yiksin, ezan ve namazimiza dokunmasin.
  • 1 Yıl Önce

Kiskanma

Adamın ağzı laf yapiyo çarşı pazar tespiti doğru eee sanki biraz kıskanma var gibi gibi
  • 1 Yıl Önce

Orhan İnan

Maalesef günümüzün fitne ateşini Atatürk ü istismar eden grup yapıyor. Bu fetö fitnecileri de aynı argüman ile toplumu germeye ve Müslümanlar üzerinde baskı oluşturma gayretindeler. Yazık, bu onlara ve ülkeye hiç bir fayda vermeyecek. Yükselen değer olan İslam nurunu bu aziz milletin üzerine salacak, yeniden Rabbim bizleri küfre ve zalimlere karşı ordusu yapacaktır.
  • 1 Yıl Önce

kilim icabı

benim yorumumda yay hareketine ve elin şekline en çok u harfinin benzediğini söylerken büyük e harfi ele daha çok benziyor denilecek olursa zaten o da hem el kelimesinin baş harfidir hem de zaten yay hareketine o da benzemektedir onu geçelim de daha net konuşabilmek adına hepimiz aslında büyük bir mesele olan yargıtay ve aym arasındaki uyuşmazlığın hayatımıza nasıl yansıyabileceğini düşünelim benim dediğim gibi aym herkesi baglar kardeşim noktaaaaa denilince mesele bitmiyor ki bütün yazılmış köşe yazılarını bir yana bırakın yargıtay deseki ben bu kişiyi tutuyorum çünkü bu kişinin dokunulmazlığı sadece kendine ait bir şey değildir seçmen tercihi ile bütünleşmiştir bu yüzden milyonda bir de olsa kaçma ihtimali korkunç bir şeydir dese buna karşılık ne diyebiliriz şimdi bilinçaltımız bu cümleyi öyleyse milletvekillerine başkalarının tercihlerini de dokunulmazlık olarak taşıdığı için mesela çok yaşaması için spor yapmak mecbur tutulsun diye gırgır yapabilir Fakat bu mesele böyle basit bir mesele değildir seçimden önce ağır bir suç iddiasıyla soruşturma açılmış kişinin kaçma ihtimali hatta intihar etme ihtimali konuşulduğu zaman öyleyse diyet yapmak mecbur tutulsun çünkü seçmeni temsil ediyor diye gırgır yapılamayacak kadar tarih önünde cevabı verilmesi gereken bir sorudur bu cevabı anayasayı hazırlayanlar aslında vekilin kaçışı ayrı sıradan kişinin kaçışı ayrıdır diye vermiş bulunuyor yani bu okumayı böyle yapmazsak zaten çok okuyan mı bilir çok gezen mi diye tartışır dururuz neyse hayatımıza nasıl yansır diye ben tahminimi yazayım mufalefet partilerinde önde gelen birileri nokta kardeşim noktaaa herkesi bağlar kardeşim noktaaaa diyerek sloganlarla siyaset yaptığını zanneder biz de yine mecburen ak parti'ye oy veririz çünkü muhalif siyaset böyle sloganvari olunca bizlerde eyyyy AK Parti senin derdin nedir afet dönüşüm yasası diyerek mülkiyeti hafife alan kanunla çıkarıyorsun eyyy ak parti kendine gellll demeye sıra gelmiyoki
  • 1 Yıl Önce

kahraman

koşun koşun ayçiçeği yağinda fiyatlar dibe çakıldı.tam stok yapmanın zamanı.KOŞUN YENİBİR MADEN BULDU GAZETEMİZ ALTINDAN DAHA PAHALI TORYUM MUŞ B ULAN KÖŞEYİ DÖNDÜ. KOŞUN KOŞUN 5000 TL Yİ ALMAYA KOŞUN YETİŞEN ALIYOR.BEN 1 GÜN SİGORTA YAPTIRDIM DİYE ALAMADIM.KOŞUN ÇKS YE KAYIDI OLANLAR ALAMIYOR BEŞBİNLİRA YETİŞEN ALIYOR.HERGÜN MÜJDELER VERİYORSUNUZ SAYIN YAZAR BAŞIMIZ DÖNÜYOR SAYGILAR.....
  • 1 Yıl Önce

Bana mı dedin

Palyaço

kahraman'a

Bunlari; devlet, millet, Islam gibi kutsal degerler umurlarinda olmayan ve Muslumanlarin dertleri ile dertlenmeyen; sadece mideleri ve ışkembeleri ile hayata bağlı olan sizin ilerici, laikçi, seküler tayfaya şöyle...

Orhan

Biraz ciddiyet lütfen

Nihal

Ben bu tehditten sonra aranızdan ebedi olarak ayrılıyorum. bütün vucudum tir tir titriyor korkudan kalbim yerinden oynuyor çıkacak gibi hakim olamıyorum kusmam geliyor midem bulanıyor ben bu durumu kaldıramıyorum halim perişan kurbanlık koyun gibi Silivriye gideceğim günü bekliyorum Hoşçakalın hakkınızı helal edin ben artık veda ediyorum iyi kötü yazdık yorumlar yaptık ama artık ben yokum dediğim gibi korku ve ürpertiyle Silivriyi bekliyor olacağım ne yapalım kader utansın HAYDİ EBEDİ HOŞÇAKALIN!
  • 1 Yıl Önce

Nihal

Hayırdır birileri beni tehdit etmiş 5816 ile Silivriye gönderecekmiş Allah Allah güya ben Atatürke hakaret etmişim nerde?Ben neden göremiyorum ben ki Milliyetçi biriyim bu saçma sapan tehditleri kendinize saklayın!Lütfen herkes haddini bilsin ne küfürler ne hakaretler ne ağır yorumlar yapılır nedense beni Silivriye göndereceklemiş ilginç çok şaşırdım.Sebebini lütfen açıkça belirtsinler herkesde bilsin!Öyle tehditle bu işler olmaz savunmazı bırakın
  • 1 Yıl Önce

YUSUF

nihal YUSUF YUSUF

Haydar

Asagidaki iki yorumunu Silivri bile paklamaz, direk Yassiada!

D zazzasi

Tutmuşsun Netanyahu gidici deyip duruyorsun kardeşim katil Netanyahu gitse ne olur gitmese ne olur al ötekini vur birine örneği burda gözümüz önünde oluyormu olmuyormu Baykal gitti chp zihniyeti değişmedi kemal kilicdaroglu gitti zihniyeti değişmedi şimdi daha tehlikelisi geldi özgür özel recep Tayyip Erdoğan mesele Netanyahu katili gitmesi değil mesele israil amerika yönetimin ve ordusunun yok edilmesi ve bu vaat bize şarttır israil yok edilmeli amerika yok edilmeli gözümüz önünde bizleri yok eden amerika israil terör örgütünün yok edilmesi vacip olmuş ve seni tutanmi var diyenlere evet var devlet bize her türlü imkanı versin giderim Türkiye cumhuriyeti devletimizin sınırları içinde doğal veya başka yollarda ölmek değil allahımız bize emri cihada katılmayı bizlere yol açsın imnkan versin benim gibi milyonlarca aynı diyor imnkan verin yolları açın gitmezsem gün yüzü görmeyeyim hayat bana zindan olsun yeterki imkan verin yoksa bizler kendi memleketimizde .. yolunda yaşıyoruz bilmem anlatabildim mi Türkiye
  • 1 Yıl Önce

d zzazası'na

d zzazası AÇIK BUYUR GİT DEVLDTE NE SORUP NEYİN MUSADESİNİ BEKLİYORSUN MAVİMARMARAYI BİLE TUTAN OLMADı

İsrail'in avukatları

Suudi, BAE, Fas, Mısır. Yani senin kanka araplar. Hoş, sen değilsin de ne yaptın? Her gün burada güya Filistin' destek yazısı yazıyorsun. Fakat CHP ye küfretmekten öte geçemiyorsun. Bana göre Hamas terörist. Yanı ikimizin de çabası bu kadar. Bir farkımız yok.
  • 1 Yıl Önce

Bu sözün nesi var? Sizi kastetmiş.

“Türk milleti evladının Mustafa Kemal Atatürk’le derdi olamaz. Bak Rum’un olur, Yunan’ın olur, İngiliz’in olur, Avustralyalının olur, başka memleketin olabilir ama Türk milletinin evladının olamaz” .
  • 1 Yıl Önce

hikmet

Ya bir türlü anlamkda zorluk cekiyoruz E.Sen gibi Insanlari. Ya Adam kendi "Marketing by ERSAN SEN" Sirketi icin kendini tanitiyor, Pazar payini koruyup artirmaya calisiyor, ne var bunda? Müteddeyin mahallelerinde nasil ayni ikiyüzlülükler sergileniyor ise her yerde bu tip Insanlar var. Bizler de bosuna mi Imtihan olmak ile uyariliyoruz? Ersan Sen konusulmasi gereken bir Entellektuel degil, maalesef. Ekranlarda konusanlarin yüzde 98% hakikaten bu kadar da olmaz dedirtecek cinsden.
  • 1 Yıl Önce

Kara Murat

Yaşa len bi,,,derler bu durumda bizim oralarda
  • 1 Yıl Önce

kim gapıs yapmış dayı dua kitabı satıyodum

hukukçuyum diye ortalarda dolaşan bu kişinin şu son bir haftadır ülkemizin tartıştığı konuda söyleyecek hangi sözleri var acaba.. anayasa mahkeme kararları herkesi bağlar kardeşim bitti noktaaa demekten başka ne söyleyebilir.. ney ney ney ney..kendisini bütün sorumlulukların dışında konumlandırıp ben Atatürkçüyüm kardeşim fakat şu makarna ile oy verenler var yaaa bütün suç onlar da gibi konuşmalar yapabilir ben böyle konuşmalardan söz etmiyorum hukuk dediğimiz sistemi toplumun bu günü ve dünü ile nasıl değerlendirebilir söyleyecek bir sözü var mıdır ben onu kastediyorum.. mesela ben Ali Bey'in bi hafta önce bu konuyu duyuran köşesini okuduğumda hemen kendimce klasik formüllerimden birisine başvurdum el kelimesi bu işin neresinde diye düşünerek yorum bulmaya çalıştım Çünkü biz bir toplumumuz bir tarihimiz var ve çok çırpınış içinde olduğumuz durumlarda bir de iz bıraktığımız durumlarda el kelimesi karşımıza çıkıyor mesela hemen yay hareketini düşündüm bu bizim toplum olarak tarihte bıraktığımız bir izdir dikkat eden olmuşsa Barış Pınarı zeytin dalı hareketlerinde bile yay hareketi uygulandı diye haberler çıkmıştı düşünebiliyor musunuz asırlar öncesinin taktiği yay hareketi yani şekil olarak u harfi yani ele en çok benzeyen harf sonra Tartışmanın asıl odaklandığı nokta olan suçüstü hali ve 14ünvü maddedeki durumlar hariç cümlesinde ve kelimesinin bizim alıştığımız yazım kurallarına uymadığını ile kelimesi olması gerektiği hemen karşıma çıktı yani eğer zor bir durum ise tersinden bakıyorsun ile kelimesinin tersi eli kelimesi oluyor Eğer bu dediklerim tamamen masal gibi geliyorsa anayasayı yazanların dokunulmazlık nasıl sona erer gibi soruları cevap oluştururken kısıtlanması gereken yani meclis önünde bir deliyi hatırlatacak şekilde davranışları olan fakat diğer vekillerin fiili müdahalesinden başka durduracak hiçbir yolu olmayan durumu yazmadıklarını düşünerek yani bu toplumda delilik dediğimiz dediğimiz durumun hem elin beş parmakları açılıp sanki bir civata sıkıştırıyormuş gibi yapılan hareketide bilinçli ya da bilinçsiz delilerin genellikle 5 lira istediğini tespit etmiş olan Güldür Güldür'deki fikrinin sus lan beş lira ver repliğinide konuya dahil edebilirsiniz anlatmaya çalıştığım şey yine masal gibi gelmişse elinin körü deyiminin sadece bu topraklarda oluşunuda düşünebilirsiniz
  • 1 Yıl Önce

Canturk

Balyoz davasında tutuklu bulunan MHP milletvekili Engin Alan Anayasa Mahkemesi'nin hak ihlali kararının ardından tahliye oldu..
  • 1 Yıl Önce

Nihal

Olbilir, olsun da zaten. Biz burdaki % 11'lik hamascilarin sevdikleri lehine karar verirse AYM iyidir, ama vermezse kilic artigi, etekli karvatli kandil devrimcisi, mustafa keser'in askeri, CHPkk'ci vatan hainidirler.Ben zaten bizden olmayan herkese havalarim.

Nihal

Meral bu gün toplantısında acayip .. OPERASYONU yapıyordu AYM üyelerinin bağırsaklarında bir şey bırakmadı öyle bir... polip olanları bile yedi yuttu  aldı adamların bağırsakları gurulduyordur Meral acayip ... bir dirhem bırakmadı ...
  • 1 Yıl Önce

Haydar

,,,,, rumuzlu yorumcu, dalgama tas atma arkadas

,,,,,

Nihal abla sen iyi biliyorsun galiba o isleri

İDAM

CAN ATALAY GİBİ DÜRÜSTLERİ HARİÇ BAŞARILI AVUKAT SUÇSUZ İNSANLARI İDAMA GÖTÜRÜP ONLARI İDAM SEHBASINADAN KURTARANDIR
  • 1 Yıl Önce

idama

can atalay kısmı hariç güzel tespit.çeneli(avukat)nin yalan söylemesi serbest.müvekkilinin suçunu gizlemesi kanuni.böyle1hukuk sistemi olurmu,olursa10a hukuk denirmi?

Hayırlısı

Ersan Şen, “Parayı bastırsın, idamlık adamı ipten alırım ben!”. demek istiyor ve Uyuşturucu ile yetinmeyip, üzerine bir de alkol alıp direksiyona geçen ve önündeki araca arkadan çarpıp üç kişinin ölümüne sebep olan muhalif senarist Emrah Serbest’in avukatlığını alıp, 3.5 yılda cezaevinden çıkartabiliyorsa….. Ali kardeşim sen hala nasıl bu ülkede adaletten hukuktan bahsedebiliyorsun? Mahkemeler hakimler kanunlar hikaye avukata göre, kanun uygulanıyor demek ki. Adaleti sorgulayamıyorsun “ yasak “ getiriliyor. Bunca adalette rüşvet iddiaları var, yasak getir, kimse sormasın, kimden neyi saklıyorsunuz? Senin iddiana göre adalet vardı da, dört bakanı niye mahkeme önüne çıkartmayıp TBMM de oylama ile akladılar. Onların ayrıcalığı ne. Başkalarının Atatürkçülüğünü sorgularken , kul hakkı, beytül mal , hz Ömer adaleti hikayeleri anlatıp, bakanları oy ile aklayanların , mavi Marmara davasında tazminatı alıp, olayı kapatan ve kırmızı bülten ile aranan İsrailli sorumluların aranmasını iptal edenlerin , bugün bile İsrail’e ülkemizden mal taşıyan gemilerin gidişine izin verenlerin ( Fahrettin bu konudaki haberlerin yalan olduğu hakkında bir bilgilendirme yayınlamadı ) ve onları destekleyen sen gibi yandaşların müslümanlığını da sorgulayabiliyor musun? Dilan Polat videosunda çözülmeyen işini “ Süleyman soylu nun hemen “ çözdüğünden bahsediyor. Soyluya bir sorsana “ soyluya nasıl ulaşıp , hangi işini çözmüş? “
  • 1 Yıl Önce

mehmet

Az olan şeyler değerlidir. Kör at azdır. O halde kör atlarda değerlidir. Buna safsata diyoruz. Halk arasında da saçmalama, deniyor. Fikirlerinizi daha güzel anlatabilecekken neden bu yöntemi seçiyorsunuz.
  • 1 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Hristiyan ve yahudilerin tabiri ile Mesih, biz Müslümanların tabiri ile mehdi yani hz isa, kıyamete yakın bir zamanda yeryüzüne geri dönecek İslam ordusunun başına geçecek kendisini çarmıha gerdiren peygamber katili yahudi keferesi ile birlikte onun destekçisi ve yardakçısı olan bütün kafirleri yok edecektir, işte peygamber katili yahudi keferesini bu kadar hırçınlaştıran bu kadar zalimleştiren bu akibet ve bu bilgidir, zaten yahudi de bu savaşı bekliyor hatta bu savaşa isim bile vermiş armageddon diyor, bu savaş ile ilgili ALLAHu teala nın vaadi peygamber efendimizin müjdesi de var, peygamber efendimiz bu savaş ta taşlar ağaçlar dile gelecek arkamda yahudi var gelin öldürün diyecekler diyor, bugün falanca yerlere gidip kahve içenleri yemek yiyenleri taciz etmeyi bırakın ey Müslümanlar, bırakın ki zulüm arşa ulaşsın ve ALLAHın yardımı Müslümanların imdadına yetişsin , bizler kahve dökerek restoran basarak sadece yahudi keferesini bekleyen akibeti geciktiriyoruz o kadar, şüphesiz ki ALLAH nurunu tamamlayacaktır, zalimler ve kafirler için yaşasın cehennem.
  • 1 Yıl Önce

asımın nesline

mesih aynı zamanda müslümanların tabiri*mesih hz.isa,mehdi ehli beytten yani2si farklı

Sen kahve dökmeye devam et Asım.

Asım; İsrail in en fazla ithalat yaptıgı ülkeler sıralamasında 4. sırada oldugumuzu, 2002 yılından beri israile yaptıgımız ihracatın 4.5 kat arttıgını. İsral'in ithal ettigi demir çeligin %60 ını Turkiyeden aldıgını biliyormusun.

yanlış bilgi verme Asım...

Yahudi inancında armageddon yoktur. hristiyan inancında vardır.,İncil'e göre Armageddon, kıyamet günü veya dünyanın sonuyla ilgili büyük bir savaşın meydana geldiği yer olarak tasvir edilir.Yahudi inançlarında kıyamet veya dünyanın sonu, genellikle özel bir savaşa bağlı olarak değil, Tanrı'nın hükümranlığı ve Mesih'in gelişi ile ilgilidir.

Beberuhi

Hz İsa ölmüştür ve bir daha geri gelmeyecektir Kur'an İsa'nın vefat ettiğini ve bir daha da Hz Muhammedden sonra peygamber gelmeyecektir derken sen kimi bekliyorsun asım, Kur'an'a uy mezheplere değil..

Dedin,,,ve onu yaptık...ne farkımız var..farklıymışın gibi havalanma...

Evdeki yarım colayı döktüm,,,filtre kahveyi çöpe attım....herhalde bu kadarı ile "herkes" gibi vazife tamam olmuş oluyordur gari,,,kimse bişi diyemez,diyene de der geçerim ki lan dingil sen farklı ne yaptın...hele bi de...cırtlama cırt cırt ne lazımsa dediğin gibi yaptık ya işte....
  • 1 Yıl Önce

Adnan

İnatla anlamıyorsunuz mesele Atatürk değil adını kullanarak hertürlü ticareti yapanlar annesi nin kabrini ziyaret etmeyen Zübeyde hnm ın heykelinin önünde diz çöküp yardım isteyen proflar karısını dövüp ertesi gün atasının süveterini giyen ağzından tükürükler saçarak konuşup atacılık yapan gugukçular bıktık sizden yeterrrrrr
  • 1 Yıl Önce

adnan bey

solaklar zübeyde annemizin başı açık heykelini yaptı.işte bu kadar bunların atatürkçülüğü

O BİR ÇELİK

ALİ EFENDİ DİNİME SÖVEN BENDEN MÜSLÜMAN OLSA MİSALİ SENDE YILLARDIR BEN B.O.P EŞBAŞKANIYIM DİYEN ORTA DOĞUYU CEHENNEME ÇEVİRENLERLE İŞ TUTAN ŞAHSIN AVUKATLIĞINI YAPIYORSUN SANA NE DEMEK GEREKİYOR O ZAMAN SENDE AVUKAT DEĞİLMİSİN ALIN BİRİNİZİ VURUN ÖTEKİNİZE.
  • 1 Yıl Önce

o1çeliğe

bop katarın teklifiyle mıntıka devletleri tarafından arap baharının müslüman devletlerde yıkıma sebep olmaması,müslümanların ölmemesi,orta şarkın cehenneme çevrilmemesi için düşünülen1oluşum

Ercan

Ali bey, bir hukukçu olmanız dolayısıyla görüşümüzü merak ediyorum. Ülkemizde Anayasa ve Yüksek Seçim Kurulu kararları temyizi olmayan, itiraz edilemeyen ve her kişi ve kurumu bağlayan kararlardır Bu bağlamda AYM'nin Can Atalay kararına itiraz eden Yargıtay..
  • 1 Yıl Önce

ercan bey

anayasa&ysk nefes almak yasaktır dese her kişi&kurum(müessese)temyiz ed(e)meyecekmi,itiraz ed(e)meyecekmi?hukukta yok hükmünde diye1şey vardır

Diplomaya ünvana gerekmi var...

Her kim suçu suçluyu haksızlığı hukusuzluğu hırsızlığı irtikapı rüşveti devlet millet malına çökeni üçkağıtçıyı mafyayı savunursa ve yahut susarsa şeytanın avukatının ta kendidir,,,,,,diploma ünvan sıfat gerekmiyor.........
  • 1 Yıl Önce

Monolog

Biraz da diyalog olsaydi daha iyi olmaz mıydı sn. Yazar..
  • 1 Yıl Önce

ummet nerede?

Hani nerde sizin ummetiniz? Ersan Sen in bu olayla ne alakasi vardir?..
  • 1 Yıl Önce

Muhtar

Bir HDP'li daha doğrusu bir PKK'lı Mecliste bas bas bağırarak ANAYASAYI savunuyorsa artık bu devletin, hükümetin ve olmuyorsa bu milletin, hukuka, Anayasa'ya acilen el atma zamanı gelmiş demektir.
  • 1 Yıl Önce

Laz Uşağı

Yazdiklarimin hangisi yanlis ar yoksunu, onlara cevap yazsana comar, yapmadiniz mi yazdiklarimi, degil Silivir, hepsi Yassiadalik olan o haltlari yedikten sonra utanmiyormusun CHPkk demeye?

Muhtar

Biraz kafan karışık gibi geldi bana. Bir dost mu desem, Nefer mi desem? Kime ne desem? 'Laz uşağı' taklidi yapıp da sakın başkalarının uşağı olmayasın!

Laz Uşağı

Ozur dilerim ummetten mucahid Muhtar kardes, haklisin. MUSTAFA KEMAL SAĞ OLSA en basta CHPkk'nin ... muduru KeMAL'in yuzune TÜKÜRÜRDÜ. O degil mi zaten, PKK'nin destegini almak icin Imrali'daki katilin ayagina yalvarmak icin elci gonderen; Isvec'te masaya oturan, iddia eden serefsizdir diyip resimler ortaya cikinca ben gondermedim, devlet gonderdi diyen; Diyarbakir'da cadir mahkemeleri kurup soruldugunda pisman bile degiliz diyen, cogu bir cok Mehmedimizi sehit etmis teroristleri tek celsede affeden; onlari jandarma eskortuyla guneydogudan Suriye'ye gecirip, hatta bir de bizim cebimizden lahmacun ayran ismarlayip su an basimiza bela eden; orduyu kislasina hapsedip ilcelerde teroristlere aylarca hendek kazdiran; Diyarbakir'da kolordu nizamiyesinin karsisina cadir kuran teroriste megafonla orduya gunlerce kufrettiren; bir de yetmezmis gibi kurtce konserlerde aglayarak megri megri diye sarki soyleyen? Bu CHP'nin yasal bir parti olan, hatta Meclis Baskanvekiline Genelkurmay Baskanimizin bile onunde yer verdigimiz HDP ile son secim ittifakinin 100 kati agir olan bu gercekler ortadayken ben degilmiyim sanki, utanmadan yasal bir parti olan daha once bizim acilim sacilim diyerek oylarini cukkaladigimiz HDP'nin oyun talip olan CHP'ye arsizca saldiran? Evet benim iste, sitenin kadrolu kufurbaz mufteri comari. Cunku ben de ar damari da yok, aile terbiyesi de diyorsun yani!

Muhtar

Laz Uşağı, söylenmesi gereken, asıl HDP ile ittifak yapanlara, onlarla birlikte olanlaradır. Birliktelikleri halen çeşitli durumlarda devam ediyor.

MUZAFFER

Ümmetten ... kardesimin yorumunun altina imzami atiyorum.

Laz Uşağı

O PKK'li Dedigin HDP'nin Meclis Baskanvekili var, emrinde devlet memurlari, koruma polisleri var, oturum yonetiyor, milletvekillerine ceza verip salondan atiyor. Daha onemlisi, AKP Protokol degisikligi yapip HDP'li Meclis Baskanvekilini TSK'nin Komutani Genelkurmay Baskani'nin onune koydu. Olu taklidi yapmadan cevabini bekliyoruz 

Muhammet

Sayın Ali bey Bir ekonomik tetikçinin itirafları adlı kitap seti var o kitaplarda bizim gibi ülkeleri nasıl yönetip, sömürüp idare ettiklerini ve ettirdiklerini anlatıyor. İçerdeki adamlarının köşeleri nasıl tutuğunu anlatıyor.
  • 1 Yıl Önce

Dombili

Sagol Ali, güzel tesbitler. Ama Allah askina bu adamin 17/25 Aralikta kimlerin avukatligini yaptigini da yaz.Ne olur. Hic bir sey sakli kalmasin bu alemde..
  • 1 Yıl Önce

müslüm

Ali Bey.Ersan Şern'e düşmanlığınızın tek nedeni var.Atatürkü sevmesi,Atatürke saldıranlara sözleri. Peki siz neden hep Atatürke düşman Atatürke saldıran, hakaret eden, küfreden, büstlerine baltayla saldıranlara karşı dostsunuz.
  • 1 Yıl Önce

Çalca

Ersan Şen ı eleştirmişsiniz olabilir,haklıda olabilirsin..
  • 1 Yıl Önce

Gesado

Birgün bu ülkede açlıktan söz edebilecek misiniz
  • 1 Yıl Önce

güngör

yiyecek kuru ekmegin varsa aç degilsin diyenler mi söz edecek.

Siz iyi avukat,,helal olsun.

Sende avukat değilmisin Ali bey...
  • 1 Yıl Önce

Hayal görmek iyi bişey değil.

Yahudinin gözünde hayvan,,arabın gözünde mevali..biri yahudiyi parlatır biri arabı cilalar....ne Osmalıcısı Osmanlı ne Cumhuriyetçisi Türk...bu kadar karışık akıllardan genlerden kültürlerden bişey çıkmaz..çıkmayacakta...hayal kurmaya devam,hayal görmeye daha çok devam...
  • 1 Yıl Önce

Nihal

Ersan Şen marjinal bir sapkın.. neyse gaflarını saysan bitmez.Atatürkü bozuk para gibi sadece ve sadece CHP harcar kullanır sermayesidir sermayeden yer sürekli Allah aşkına değişim dediler değişen nedir?Atı atın yanına bağlarsan ya huyundan ya suyundan kapar derler.İşte Özgür oğlanda o misal Kılıçdaroğlunun yaveri aynı zihniyet aynı gözlük aynı bakış biraz daha zayıf genç hali fiziken hafif değişiklik onun dışında bu adam tezkereye hayır diye bağırmadımı? Demirtaşa selam çakmadımı? Sezgin Tanrıkulu gibi radikal isimleri kilit yapmadımı? Değişen bir durum yok!Ersan Şende bunun gibi Fatih Altaylının iyi yaveridir ne beklenir birlikte çok fazla olmadılar mı?Hukukçuluğundan şüphe duyuyorum kendisine de yorumda yazdım kağıt üstünde hukukçu olabilirsin ama fiilen değilsin zır manyağın biri ağzından salayaları tükürerek cellallenmeyi bilir!
  • 1 Yıl Önce

Nefer

Mazur gorun, yakinda 5816'ya muhalefetten Silivri'yi boylayacak. Ruh sagligi zaten bozuktu, tam timrahamelik oldu zavalli gordugunuz gibi. Ne yapayim, benimle ugrasmaya curet etmeyecekti.

CAHİL

nihal ÇİZMEYİ AŞMIŞSIN

Kani

Bu nasıl üslup

Birebir

İyi de Ali abi sende sabah alsam chp diyon başka bişe demiyon biz buna ses çıkarıyoz mu ????
  • 1 Yıl Önce

Sizde

Ersan şen domatesten girip lahanadan çıkıyor sizde kızmayın hocam Altaylı dan başlıyor tüm muhaliflerden çıkıyorsunuz .gezi 15 temmuz 28 Şubat gibi geçmişteki olaylarda kozunuz oluyor .konuda da bitmiyor haliyle
  • 1 Yıl Önce

Akil adam

Başını belaya soktugu halkı coluk cocuk Gazze'de kirilirken  Hamas lideri Haniyye, ABD'nin haberi olmadan tek bir kuş’un bile ucamayacagi Katar'da ne iş yapar, bilen bir alim varsa bizi aydinlatabilir mi acaba?
  • 1 Yıl Önce

Akil Adam

Iyi de niye ABD'nin en buyuk ussunun oldugu, yani CIA, dolayisiyla MOSSAD'dan habersiz kus bile ucmayan bir ulkede?Afganistan daha emin degil mi?

Nuh

İsrailin suikastlarını araştırırsan anlarsın katarı anyayı

hüda partili

Nerede bir üç kağıtçı,düzenbaz,ahlaksız,kitapsız varsa atatürkçü olarak karşımıza çıkıyorsa bu ahlaksızlık ve düzenbazlığın Atatürkçülük ideolojisi olduğunu anlamak için çok da ileri zekalı olmaya gerek yoktur.Bir de şöyle bir şey vardır ki bu ahlaksızlığı gören insanlar günde bilmem kaç kere kendi içinden o şahsa küfretmiyorlar mı?Bu kadar ahlaksızlık ve gayri insani duruş insana nasıl sevimli gelebilir?
  • 1 Yıl Önce

DEFOL

hüdaparli zıdık CANİ PARTİLİ HADİNİ AŞMA KUYRUĞUNU 

Uğursuz bykuş

Başta Ersan Şen olmak üzere tüm avukatlar, kanunen ve mesleklerinin zorunlu gereği olarak İsrail'i de savunur, İsrail'in katlettiği mavi Marmara gemisindeki yolcuları da. Savunmalı dırlar da. Buradaki sıkıntı şu, Ersan Şen'e atış yapayım derken, namluyu bilinçaltı düşünceyle Atatürkçülere çevirmişsiniz. Lakin Şen'in Atatürkçülüğü tartışılır.
  • 1 Yıl Önce

nurettin

bir millet nasıl köleleştirilir lideri yücelterek bunun için dalkavukları tarihi gizliyerek tarih uydururlar onu okullarda tarih diye yuttururlar yutanları da olur * bankaları kar maskesiyle devleti ve halkı atatürk maskesiyle soydular soyuyorlar * imza uğur mumcu acaba en muasır ülke kuzey kore mi
  • 1 Yıl Önce

Evet öyle aynen tıpkının aynı sanki

Bu paragraftan Atatürk kelimesini çıkar,,,sanki aynı şeyleri yapan diğer başka bir kesimide anlatıyor..

Şimdi farklımı

Şimdide soyulmuyormu,,,?? Alıp birini diğerine çakacak YÜCE YARADAN...sen gereğini yap, iki aynı b...k olup birbirine b..k diyenleri aynı b..k çukuruna batır..

Nefer

Mustafa Kemal'in 1923'de düzdügü kervan düzerek yürüyor.

Veli

Ali abi tevazu göstermişsin. Sen de her şeyi biliyorsun.
  • 1 Yıl Önce

Ilhami

Ersan Sen durust degil. Tek bildigi studyolarda bagirmak. Kendisi diger konuklarin hukukunu hep çigniyor.
  • 1 Yıl Önce

Asım,ın nesli

14 ve 28 mayıs seçim sonuçlarını hazmedeyen chpnin başını çektiği zilletçi ayak takımının tımarhaneye çevirmedkleri bir tek camilerimiz kalmıştı, artık gözlerini camilere diktiler, İslam dinine ve Müslümanlara olan kinlerini artık laiklik üzerinden değil maalesef Mustafa Kemal Atatürkün ismi üzerinden yürütecekler anlaşılan, diğer taraftan yargı mensuplarımızın bu provakasyonlara alet olmaları gerçekten çok üzücü, nasıl ki seccadeye ayakkabı ile basan Kemal kılışdaroğluna oy veren birini zorla kolundan tutup camiye sokmak demokrasiye aykırı ve o kişiye zulüm ise, camiye girenlere kimi anıp kimi anmayacaklarını dikte etmek ültimatom vermek demokrasiye aykırıdır ve zulümdür, zulüm ile abad olunmaz, kaldı ki bu chp denen ahlaksız ateist zilletçi ayak takımı, günün birinde bundan sonra camilerde ALLAHa değil Atatürke ibadet edilecek dediği gün ne yapılacak, camiyi terketmek isteyenler çıkışta kelepçe ile tutuklanacaklar mı, Mustafa Kemal Atatürk Türkiye cumhuriyeti devleti ile birlikte chpnin kurucusudur, ne yani biz şimdi chpye oy vermediğimiz zaman Mustafa Kemal Atatürke muhalefet etmiş ona hakaret etmiş mi oluyoruz, böyle bir saçmalık olabilir mi ???
  • 1 Yıl Önce

demokratik asıma

camilerde adının anılmasını istemeyen atatürk

Demokratik Asım,

Mursi için gıyabi cenaze namazı kılalım, Suudi kral ölünce yas ilan edelim , Fatih Sultan Mehmet Hanı hutbelerde analım. Ama TC ve diyanetin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk ü anmaya gelince demokrasiye aykırı olsun. Bu kadar demokratik olma Asım. hasta olursun sonra

Beberuhi

CHP oy vermediğin için Atatürk'e tabiki düşman olunmaz, ama bu ülkenin kurucusuna, kurucu değerlerine,laik demokratik ve hukuk devletine itiraz edersen işte bu kabul edilemez,bu ülke böyle kuruldu uyacaksın o kadar ..

1071

Kayserideki ıskender kebap in sahibi fetö den içeri girdi onun av. 1 milyona yapan şen paraya sahibi oldukça daha bir coşuyor daha şen oluyor,niye yapmasın o işi Kayserili  sürü para kazan demiş.
  • 1 Yıl Önce

TEK

¹07¹ SOYANI BİR PUNDUNA GETİRİR SOYARLAR TEK BAŞINA YEDİRMEZLER KUSTURURLAR

Doğan

Sn. Avukat Şen in söyleyebileceği tek şey olabilir ama ben "Atatürkçüyüm'. Yeter kardeşim istismar siyasetini bırakın biraz samimi olun. Sn. Yazar yine şamar gibi bir yazı
  • 1 Yıl Önce

Sahi

Arsayı imara açan belediye proje çizen mühendis onay veren belediye kontrol eden yapi denetim firması ..suçlu müteahhit.
  • 1 Yıl Önce

He,hep öyle zaten..

Lan müsade eden yol veren sanki Allah rızası için hayır için iyilik için yol vermiş,,,,ne rüşvetler döndüde o işler oldu...yada siyasi al gülüm ver gülüm rüşvetleri oyları....lan o evleri o hallerini bilemeden satın alan,kirada oturanların günahını vebalini kim ödeyecek...!? ALLAHTAN KORKUYORMUŞ MUŞ TA MUŞ....kuldan utanmayan ALLAH tanmı korkarmış,,,çiğnenen sakızlara bak...

İpin ucundan bi çektinmi tuz buz dağılır..

Arkası olan sırtını çoğunluğa ve birbirine yaslayan suçsuzdur,hatta "iyilik yapmış yaranamamıştır"...oyuna tiyatroya bak,,,ipin ucunu çektinmi tespih tanesi gibi dağılır herşey...

Çok,,,,,,oldu memleket,,,çok...

O saydıklarınızın avukata ihtiyacı yok......suçları yokki zaten hemide yani..."halk istedi biz yaptık" diyorlar...biz bişey yapmadıkki diyorlar....lan "yer sahibi" istedi (onuda halk kendi istedi diye yutturuyor)diye kirada oturanı mecburen oturanına mezar yapıyorsun, sonra biz ne yaptıkki deyip hatta utanmazlığın nirvanasına çıkıp iyilik yaptık kötü olduya getiriliyor.......çok,,,,,,,,,,,oldu memleket,,,çok....

Karıştırmaa

Onları karıştırmaa....ucu nerelere çıkar belli olmaaz..

Bol reklam çok müvekkil

Çok para almak, iyi avukat olunduğu anlamına gelmez. Türkiye'de bol reklam, çok müşteri demektir. Kaldı ki isimli, ünlü avukatlar adliye camiasında pek sevimli değildirler.
  • 1 Yıl Önce

Maraşlı

Birde avukatlığını yaptığı şu kolon kesenlerin adını yazsanız....neden yazamadiniz, olmadı işte
  • 1 Yıl Önce

Sessiz film...

Gazze'de ki hastanelerin bahçesi toplu mezarlara dönüşmüş durumda. Cılız birkaç sesin haricinde hiçbir ülkeden somut ve etkili bir tavır yok. Katledilen çocukların, kadınların ve masumların ahı, bu katliama tepkisiz kalan herkesi bulacaktır birgün.
  • 1 Yıl Önce

Paranın cazibesi

Kim dedi sana Ersan Şen'in Atatürkçü olduğunu. Adam mani ci. Mani nerdeyse Şen orda.
  • 1 Yıl Önce

KALMAMIŞ

paranın cazibesi SON GÜNLERDE SAVCILARIN HAKİMLERİN İTİRAFLARINA BAKIN TEMİZ KALMAMIŞ ADALET DAĞTANLAR ARASINDA PARAN VARSA İSTEDİĞİN ADALETİ SATIN ALABİLİYORSUN

Hakkı

Ali bey, Ersan Şen gibilerin tek kıblesi menfaatleri...
  • 1 Yıl Önce

Mustafa

Yahudilerin kökünü kurutmayan ALMANYAYA lanet olsun. İspanya yahudilerine kucak açanlar cehenem ehli olsun
  • 1 Yıl Önce

CANİLİK

mustafa BU CANİLİK

Hilkat garibesi olmuş alem..

Almanya şimdi israilci oldu,,,yahudilere Osmanlı kucak açtı,,köprüler altından çok sular akmış....yerli milli görüşçülerin gömlek değişenleri bop çu olmuş,,ülkücülerin yuvada kalanları perinçek gibi çinci...herşey ters yüz,iç dış olmuş....ayaklar başlar karışmış....hilkat garibesi dense yeridir..

yazıklar olsun...

Naziler 6 milyon masum insanı katletti ve sen buna alkış mı tutuyorsun.

Emekli Subay

Dunyada henuz insanlik asamasina gecememis % 1-2’lik vahsiler haric hicbir pilot, hic bir asker bilerek cocuk, hatta sivil doldurmez. Ustelik bu guncel veri de degil ve Israilin de 1400 civari sivil kaybi vardir ve istatistik bilimi geregi bunun bir kisminin da cocuk olmasi gerekir. Ayrica Filistin’de 4000 Cocugun sehid oldugunu sadece Filistin kaynaklari iddia etmekte olup uluslararasi kuruluslarca teyid edimemistir. Zaten tum savaslarda dunya kamuoyunu etkilemek icin taraflar sivil zaiyati katlayarak aciklar. Ayrica hic kimse burda, Hamas 7 Ekim’de baskin yapip sivilleri katledip savasi baslatirken isin buralara gelecegini bilemezdi diyemez her halde ve maalesef cocuk ve sivil kaybi her savasta olur ve olacaktir. Cocuk ve sivil olumunu onlemenin en etkin yolu SAVASI BASLATMAMAKTIR!
  • 1 Yıl Önce

Nefer

Alevi olsam da gocunmazdim ama yine iftira attin demek vatan millet sevgisinde size yuz basan Alevi Vatandaslarimiza buyuk haksizlik olacagi icin salladin diyeyim. Ben hatim indirmis dindar bir gencken dindarligi hukuk fakultesinde dinlerin hukuk tarihi dersinde okutuldugunu gorunce biraktim. Yani adi ustunde, tarih olmus tariihhhh!

ADAM OL

uğur AHLAKSIZ AĞZINLA ONA BUNA  ATMA GİT BİTİREMEDİĞİN DOKTRO TEZİNLE UĞRAŞ ..

Uğur

Aynı anda hem Konyalı Sünni köylü çocuğu hem Sünnilere kin kusan Alevi avukat Haydar hem tarihçi akademisyen hem her nanenin akademisyeni hem de emekli subay olabilen muhtemel kripto-Yahudi'den yahut Yahudi patron yalakasından İsrail terör rejimine yıkama yağlamalar dinlediniz. Bize karşı burada kaplan kesilen bu muhtemel Çıfıt yahut Çıfıt yalakası yüz yüze teker teker karşımıza çıksa her defasında minnoş kediye dönüşür. HAMAS BAŞLATMADI! İsrail'in Kudüs ve Gazze üzerinde arttırdığı devlet terörüne ve anlaşıldığına göre zaten var olan işgal planına karşı ÖNLEYİCİ/HAFİFLETİCİ SALDIRI yaptı. Ulan Amerikan basını bile senin kadar yıkayıp yağlayamıyor, yuh! İsrail'i bu kadar can havliyle savunduğuna ve seksen surata girmekte zorlanmadığına göre kendin de bizzat ya Çıfıt olsan ya da bir Çıfıt'ın zavallı işçisi olsan gerek.

ÖZCAN ŞAHİN

GÜNAYDIN .. KATİL İSRAİL SONUNU DÜŞÜNMEDEN HAREKET EDEN HAMAS FİLİSTİN HALKININ YOK OLMASINA SEBEP OLUYOR SİZ DE SADECE BAĞIRIP ÇAĞIRIYORSUNUZ Dİ Mİ EFENDİM
  • 1 Yıl Önce

Yavuz

Selamunaleykum Ali Agabey. Burdaki  her gun 5816 kalksin diye yorum yaziyor..
  • 1 Yıl Önce

Namık Kasımoğlu

Ali bey.. Elinizde net veri yok.
  • 1 Yıl Önce

Tarik

Ersan Sen'in Ataturk ile ilgili soyledigi hersey bu ulkenin insanlarinin genel kanaati - istisnalar kaideyi bozmaz, arada bozuk sesler cikabilir, bunu hosgormesek de kabul etmek lazim. Yalniz yazar burda Ataturkculugu ve sevenlerini yericem diye, ucuz yollara basvurmus. Bu olmamis. Adam avukat, isi geregi katili de savunur, hirsizi da. Bir avukat olarak hukukun evrensel ilkelerini bilmen lazim sayin yazar. Bunun ustunden Atarturk'e ve sevenlerine dolayli yoldan laf carpmak ise oldukca yakisiksiz olmus.
  • 1 Yıl Önce

tarık bey

katili,hırsızı savunmakmı hukukun evrenlik(evrensel)esas(ilke)larındandır savunmamakmı?savunmak diyorsanız siz hukuk düşmanı gavurların tarafındasınız

Uğur

Trajikomiktir ki laikçiler sade ahalinin önünü kesmekte ve hatta Ersan Şen gibi onların canını hiçe saymakta sade ahaliden bir Osmanlı subayının adını kullanıyorlar. Atatürk iki köylünün orta hâlli yetişmiş çocuğu olarak, Osmanlı Devleti'nin şimdikinden çok daha eşitlikçi olan siyasi ve toplumsal yapısı sayesinde en üst Osmanlı askeri makamlarına gelebilmişti. Şimdi ise Atatürk'ün ismini kalkan edinen, fakat onu kendi aralarında "sonradan şehirli olmuş Trakyalı köylü ailenin çocuğu hahahaha" diye hor gören zengin laikçi züppeler sözde Atatürk adına toplumsal eşitliği büsbütün yok ediyorlar. Bunların daha bilgilice olanları kendi aralarında diyorlar: "Ulan Osmanlıların köylü ve işçi kesimine ve Ali Rıza gibi köy kökenli küçük memur ve küçük tacir kesimine yüz vermesi yüzünden Mustafa Kemal bir Osmanlı generali olarak başımıza dikildi, köylü çocuğu olan bir Osmanlı generalinin ismini kullanmak zorunda kalıyoruz." Sonra laikçi zenginler acı içinde söze devam ediyorlar: "Oysa ne kadar zengin Rum ve Ermeni ve hele hele Yahudi tüccar ve banker büyüklerimiz vardı. Zaten Atatürkçü geçinen zengin şımarık laikçiler olarak biz kendimiz de çoğumuz soyca kısmen veya tamamen kripto-Yahudi ve kripto-Ermeniyiz. Asıl o gayrimüslim vurguncu kazıkçı soyguncu tüccar ve banker büyüklerimizin heykelleri dikilmeye layıktır!" Zengin laikçi züppeler yine Osmanlı'dan yakınarak lafı bitiriyorlar: "Ama sade ahali tabakasına yüz veren eşitlikçi kötü Osmanlı bizi bir köylü Müslüman ailenin çocuğunun heykellerini dikmek zorunda bıraktı! Neyse ki onun eğrisi ve doğrusuyla olan tarihsel kimliğini unutturarak kendimiz tasarladığımız bir mitolojik masala ve heykele çevirdik, ama yine de canımız yanıyor." İşte bu acı içinde kıvranan zengin şımarıklar zengin züppesi olmayanları bir yandan devlette yükselmekten ve yükselse de zenginlerin istemediği düzgün işler yapmaktan laikçi sözde değerler adına alıkoyuyorlar ve diğer yandan sade ahalinin canını da hiçe sayıyorlar. Canları hiçe saymakta Ersan Şen gibiler onlara kendilerini kullandırıyor. Onlar laikçi eşitsizliğin devamını istiyorlar, çünkü biliyorlar ki Osmanlı zamanındaki kadar ve hatta çok daha büyük bir eşitlik gelirse laikçi zengin züppeler ve zengin özentileri olarak yamulup gidecekler ve kendi kötülükleri yüzünden daha da acı içinde kıvranarak ağladıkça ağlayacaklar.
  • 1 Yıl Önce

MUZAFFER

ELİNE SAĞLIK TESBITLERIN GÜZEL OLMUŞ, TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİN İÇİNDE PROJE PROF LAR ÇOKTUR, YALANCI LAR SAHTEKAR LAR KATİL SEVİCİLER ÇOKTUR MÜSLÜMAN GORUMLU MÜNAFIKLAR ÇOKTUR, AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ...
  • 1 Yıl Önce

Chat GPT ile türkçeye çevrilmiş halidir.

Teşekkür ederim, tespitlerin güzel olmuş. Türkiye Cumhuriyeti Devleti içinde birçok proje profesyoneli bulunmaktadır, ancak maalesef sahtekârlar, yalancılar ve hatta katil sevenler gibi olumsuz örnekler de mevcuttur. Müslüman görünümlü münafıklar da oldukça fazladır. Bir kişinin gerçek niyetini anlamak için lafa değil, eylemlere bakmak gerekir.

Okur

Bunları avukat olarak mı düşünüp yazıyorsunuz.
  • 1 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23