• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Okan Bayülgen’den bomba TOGG açıklaması! Ha bu da birilerine kapak olsun

Ünlü şovmen ve tiyatro oyuncusu Okan Bayülgen, Togg’un Türkiye için bir devrim olduğuna işaret ederek Türkiye’de yerli otomobil üretiminin başlamasının gurur verici olduğunu söyledi. Ayrıca İstanbul trafiğinde araç kullanmaktan usandığını söyleyen Bayülgen, "Togg’un o dev ekranına Otovınn kurarsam işte o gün araç kullanmaktan tekrar zevk alacağım” dedi.

16 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ümit karzek

Vatandaş onunemi bakacak ekranami bakacak böyle giderse arkadan carpmalar cogalir
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Allah razı olsun
  • 4 Yıl Önce

hamdi

mahalle aforoz edecek kendisini. kin nefret intikam mahallesi.

Milli görüş

Bunun başına saksı mı düştü
  • 4 Yıl Önce

Ugur

Baktiki muhaluflukte ekmek yok hemen geçti bu tarafa pragmadist seni yarın bir bakmışsın güc el değiştirmiş hem gećmiş öbür tarafa bukalemun bile bunlar kadar hızlı renk değiştiremez.
  • 4 Yıl Önce

xarelto

o taraftan bu tarafa geçenlere... vurun kahpeye... doğru olan masa tarafına geçmek... epey omurgasız geçti sizin tarafa... bıyık altından memnunsunuz uğur kardeş...

Mehmet KAYA

Tebrikler, Okan bey yapılabilir dilek temenniler de bulunmuş. İnşallah ek olarak yaparlar.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Türkiye'mizin geleceği için bir çivi bile çakanı minnetle anarız.Ama 99 yıllık birikimlerimizi satıp,dışa bağımlı yapanların bir çivi çakmasınıda cilalayıp milletinin gözüne sokmanızı anlamıyorum
  • 4 Yıl Önce

cavit

99 yıllık birikimlerinizi son yirmi yıl 20 ye katladı...bir görebilsen...

mustafa sevindi

sayın bayulgen i arabamızı almaya davet ediyorum .
  • 4 Yıl Önce

kemalettin

olumsuz rey atan psikomuhalifler, siz almayın abicim..

Babanın malımı

Bu neyin kafası adam T.C vatandaşı.Neyi sahipleniyorsun,bu neyin kafası ??

Mert kaya

Munafik kimdir...ders olarak izleyin.gelmis gecmis en buyuk munafik icimizdeki dusmanin kralidir...dogulu sonradan gorme sark kurnazi ..coktan ugur dundar lar arasina girmeliydi ama kacakci ciner var..arkasinda boyna ateist pazarlasin caktirmadan...cubbeliyle kafa bulsun..
  • 4 Yıl Önce

celil

sen ne içtin... sersemlikten bir buket....

Yom

Hele negatif bir şey deseydi sizin hakaretlerinizi o zaman görürdük. “LAİKÇİ KAFAYA HADDİNİ BİLDİRİN”
  • 4 Yıl Önce

taner

şimdi senin mahalle aforoz edecek cibilliyetleri icabı caniiim..kimleri etmedi ki. birazcık saksıyı çalıştır.hatırla.utan.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23