• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İki ülke arasında büyük gerilim: Türkiye müdahale edebilir

Tüm dünyanın gözleri Kosova ve Sırbistan arasında yaşanan gerilime çevrildi. İki ülke arasındaki gerginliğin perde arkasını anlatan Eski Genelkurmay İstihbarat Başkanı İsmail Hakkı Pekin, "Türkiye arabulucu olur mu?" sorusuna "Türkiye arabulucu da olur doğrudan müdahale de eder" cevabını verdi.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ali

Bizim boş politikacılarımızın uçaklarla Sirbistan'a uçup iş adamları taşınarak yatırımları teşvik edildi.Çok aptalca bir hareketti.Son üç yüz yılda kaybettiğimiz Balkanlar-Kırım-Kafkaslar kimin güdümünde acaba? Tarihini unutup oltaya takılan alıklara yazıklar olsun.Ruslar ve Sırplar o bölgede beşyüz yıllık rakibimiz.Yeni nesle duyurulur.
  • 4 Yıl Önce

Nostalji

neden eetsın mudahele.Bıze ne. Orada sıyası siyası ve ya NATO ıle ılgılı karar sonucu verılecek bır savaşta neden askerlerımız şehıd olsun? Bızım askerlerımız uluslarası asker mı? Lejyoner de degıl.O halde neden taraf olsun buna karşıyız.
  • 4 Yıl Önce

Plutonyum Müjdat

Ne arabulucusu...sırplar ve ruslar aşşağılık devletler. Geçmişte kestiler hep kosovalıları çoluk çocuk kadın demeden. 
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

gençler sakin.. sam amca baktı türkiye ile başa çıkamıyor böyle garaip bir işe girişti. şöyle. tarihte osmanlıdan beri sırplarla en iyi dönemi yaşıyoruz. kimlikle gibip gelmeler, falan... kosova ise bizim zaten sevdamız ama bağımsızlığı, ya da sırbistandan koparılması usa ile olduğundan bizimle oynamak için uygun bi ülke... anlayacağınız tarihi olarak bağımız olan bir ülke ile stratejik olarak beraber olduğumuz ülke arasında bi sıkıntı çıkarmaya çalışıyorlar ama reis iyi satranç oynar...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23