• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Şeytana gerek kalmamış! "Gençleri namaz kılmasın diye tangocu yaptım"

Müslüman gençleri namazdan uzaklaştırmayı ve hristiyanların dansı tangoya yönlendirdiğini marifet gibi anlatan ve bunu misyon edindiğini vurgulayan Metin Yazır, "Tango benim için toplumsal bir olgu idi artık. Ben bir misyonum olmaya başladığını hissettim. İstedim ki Almanya'da cemaatlerin eliyle namaza ve tarikata giden gençleri tango ile buluşturup Atatürkçü, laik ve medeni Türk Gençliğini ayağa kaldırayım. Büyük ölçüde yaptım bunu." ifadelerinde bulundu.

72 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Orcun Celkk

Helal olsun gurur duydum
  • 4 Yıl Önce

Mahmut

Bu da insan şeytanı! Alçak!
  • 4 Yıl Önce

Rasim

Ne ne iyi demekki cehenneme gidecek adam aramaya gere gerek kalmadı. Sana acımam , cehenneme kadar yolun varda o ayarttığın cahil gençlere acırım laikçi iblis domuz. İnşallah dönmeden böyle ölürsün ahirette cehennemde tangoya devammm. Yuppiii,,yehhuu,,
  • 4 Yıl Önce

Adnan

Öncelikle Allah hidayet etsin.
  • 4 Yıl Önce

ŞEYTANIN GÖRÜNEN YÜZÜ

Şeytanlaşmış insanlardan Allaha sığınırım
  • 4 Yıl Önce

Garo

Merak etme seni obur tarafta iyi (tanga) giydirirler tam go. Çu pardon tangocu
  • 4 Yıl Önce

Şaşirdim

Rabbim evlatlarımızı koru nolur edepli adapli güzel ahlaklı hayırlı mübarek kullar olmalarini nasip eyle
  • 4 Yıl Önce

Bünyamin

Yarın öbür dünyada o tangoya ogrettigin gençlerle birlikte zebanilerde seni öyle bı tangoya ogretirki orada kaçış da yok o zaman vay haline tabi şeytandan seyran doğar müslüman doğacak halı yok ya.
  • 4 Yıl Önce

Ay Yıldız

Gebermiyecekmi
  • 4 Yıl Önce

Yalniz

Şeytanı uzakta aramayın..
  • 4 Yıl Önce

Palabıyık Remzi

iyi … yedin ş..siz Cinsiyeti bozuk pislik, senin'de Zamanın geldi bir Dans'da seninle yapacağız ondan sonra yerde sürünerek Tango yaparsın. 
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Allahın cehennemi ne güne duruyor hem o hiç dolmaz " daha yokmu" der.
  • 4 Yıl Önce

Turan

Medeniyet ölçütü tango olan birine Allah ıslah etsin demekten başka bir yorum kalmıyor!
  • 4 Yıl Önce

yedi emirler

Zavallı duruma düşmek bu olsa gerek...Bu yaratık hakikaten zavallı duruma düşmüş...
  • 4 Yıl Önce

Bedirhan

Namazı bırakıp tangoya yönelen gencerin zaten ruhu kirlenmiş ruhu temiz olan zaten sana ve benzerlerine uyar marifemiş gibi birde beyan vermişim Ebu cehile komşuluğun hayırlı olsun
  • 4 Yıl Önce

Boşnak

Tango mango,şeytana kargo,kargoyu açtı şeytan bu o bu o.
  • 4 Yıl Önce

OMUT

Ve kemalistlerin CHP zihniyetimi gerçek yüzü kangocuymuş ya Bunlar kafayı yemiş ne Bunlar hayvandan daha aşağı mahluklar �slamiyet'e dil uzatmaktan başka hiç bir artıları olmayan zavallılar yahudiliğe dil uzatmak yok hristiyanlığa Laf etmek yok müslüman'a gelince bunlar çıldırıyorlar çünkü bunlar dostlarımda masonluk yatıyor nları ruhlarında İngiliz'in kirli elleri yatıyor onlar Selanik'te temelleri atılmış kirli beyinler.
  • 4 Yıl Önce

Mert kaya

Bunlar varkem seytan aramayin.seytan bile sasiriyor
  • 4 Yıl Önce

Asur

Herkes işini çok samimiyet içerisinde yapıyor batıl daha samimi işinde biz sait nursi'nin sözüyle ey mezarı muteharrikler hareketli ölüler diyor bir silkeln kendin ol camide saftaki cemaatin birbirini sevmez halı öbürüne öteki bakmak Allah ihlâsla yapılan işi batilda olsa başarılı kılar cezasına ben sen karışamayız senin işin tebliğ ile dinini anlatmak oda bende sende yoksa lütfen konuşmyaalım kendi reyimizle amel etmek sonu mağlûp olmaktir. Kitap ve sünnet kaynak
  • 4 Yıl Önce

samimi

Bunu büyük başarı sayıyorsan eğer...şu ayet sana sesleniyor;... Kehf sûresi 104. ayet...hem de soyadında ki tevafuka bak...Elmalılı Hamdi Yazır Meali ; "Onların dünya hayatında çalışmaları boşa gitmiştir. Oysa onlar güzel işler yaptıklarını sanıyorlardı."
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Adam şeytanın yardımcılığını yaparak gençlerin namaz kılmasını engelliyor peki biz ne yapıyoruz gençlerin namaz kılıp Allah yolunda olmaları için
  • 4 Yıl Önce

Kadir çelik

Allah Celle celaluh yaptığının karşılığını kat kat kat kat versin o yoldan çıkarmakla ovundugun çocuklarının aynı şekilde kat ve kat sana versin insaalah..cehenneme zumera.
  • 4 Yıl Önce

DOST

Bu dünya da ekmişsin (tarlaya Tangoyu) ahirette biçersin alırsın hasatı (ateşi, cehennemin dip çukurunu) oradan bağırırsın da kimse duymaz seni... Ya Mennan, Ya Mennan, Ya Mennan diye de sesini duyamaz ne tangocular, nede Atatürkçü, laik ve medeni Türk Gençliği...
  • 4 Yıl Önce

mutmain

NAMAZ DÜŞMANLIĞINI ANCAK İSLAM DÜŞMANLARI YAPAR...
  • 4 Yıl Önce

Mehmet şeran

Bu cahil geberdiği zaman bunun namazı kılınmaz dedesi Ebu Cehil gibi kör bir kuyuya atıp üzerine taş atmak lazım
  • 4 Yıl Önce

ah memlektim

bu sakal şekli mason veya yahudilere ait. pnun için bu müslüman olamaz. yahudi ilahiyatçı mı demek istediniz. ee onlar zaten bizim dinime karşı
  • 4 Yıl Önce

Nur

Eline bak bir ne geçti fooos  
  • 4 Yıl Önce

süleyman aydın

Kafirler kadar dinimize bağlı olsak dünya güllük gülistanlık olur.
  • 4 Yıl Önce

Akif

Zavallı basit adi bir kamalist laik kafa beyin ölmüş kalp ölmüş insanlık sıfırın altında sen değil senin gibi cümle kamalist Lee laikuslar daha bilmem neler topunuz gelsin İslam'ın nurundan zerre alamaz eksiltemezsiniz azabiniz ateşiniz zebaniniz bol olsun her iki cihanda
  • 4 Yıl Önce

yusuf can

ba alçak geberdiğinde müslüman topraklarda vede müslüman mezarlıgı leşi getirilmesin
  • 4 Yıl Önce

ggg

Kabirde iyi tango yaptırırlar sana merak etme
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Sen öyle san.
  • 4 Yıl Önce

ali

sahi bizim müslümanlar para kazanmaktan başka ne işe yapıyorlar
  • 4 Yıl Önce

Murat gözükara

Bunların Atatürkün arkasına sığınıp her türlü pisliği yapması sonuçunda..... Atatürk sevgisini öldürdüler gençlerde...
  • 4 Yıl Önce

Vanlı

Allah belanı versin
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Laiklik: Allahın hükümlerinin temelden kaldırılması, engellenmesi ve kötü gösterilmesi, Allahı yobazlığı emreden Allahın emrilerini yapanları yobaz ilan etmek, Allahın ayetlerinin satılması yoluyla yapılan hainlik, Allahın bu işi yapanlar kafirlerin takendileridir hükmünü bildirdiği açık küfür, Yeryüzünde Allahın emrettiği düzenin bozgunculuğu, neslin bozulması vahye sağır imansız ahlaksız bir neslin yetiştirilmesi Allaha ve Peygamberine açılmış açık bir savaş, Allah ve hükümlerine karşın onun yoluna çıkarmak dursun onun yolundan alıkoyan hükümlerini kaldıran muhalefet eedn hatta inkar edenleri ve hükümlerini üstün ve değiştirilmez ilan etme, Allahın o büyük günahı küçümsemiş Allahı büyüklememiş ve Allahtan şeytanın dostu sıfatı almışlara boyun eğmeyin sizde affı söz konusu olmaya dünyadaki en büyük suç ebedi cehennemlik yapan şirk koşanlardan olursunuz uyarısı gereği bir müslümanın canından değerli en önemli namusuna kast ve tecavüzdür. Dolayısıyla laikliğin tercih ettiği yolun gereğini yapmış Şeytanın and olsun senin doğru yolun üzerine oturacağım sözü hatırlandığında en çok benzeyeni olmuştur. Bu üstün gayret ve başarısından dolayı şeytanın ona vereceği hiçbir şey yoktur. İlahın ise şeytan ile birlikte cehenneme atılacağı sözü vardır Bunlar açıkça küfrü ve Allaha düşmanlığı yol edinmiş dost edinilmeleri ve onlara boyun eğilmeleri yasaklanmış kafirlerdir. hatta onlarla savaşılmaları emredilen düşmanlar olmuşlardır
  • 4 Yıl Önce

ihtiyar

Tangonunda, seninde, çocuğunu sana teslim eden ailelerinde.......
  • 4 Yıl Önce

Atatürk de mi tango yapardı

Ahmak, medeniyet İslamdır, bunu anladığında pamuğu tıkamamış oldular umarım...
  • 4 Yıl Önce

sedat

şeytanın ta kendisi,
  • 4 Yıl Önce

Ahmed

Cennette sorar "Doldun mu,daha var mi.Cehenneme sorar doldun mu,daha var mi"Ikisi de hak.Tercih,hidayet meselesi.
  • 4 Yıl Önce

Fatih

ey yedin. şerefsiz adi k.pek.
  • 4 Yıl Önce

Serdar Özkonuşur

İyi Cehennemdede saba tango yaptırırlar. Cehennem söylemesi kolay.
  • 4 Yıl Önce

Üsküdarlı

Baban da tangocu olsaydı sen ortalıkta olmazdın belki.
  • 4 Yıl Önce

vatandaş rıza

Müslümanlar da bu şeytana inat daha çok çalışıp insanların namaza başlamasına vesile olmalı.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bunlar sahtekar Atatürk cu yaptıkları ne kadar boş iş nekadar ahlakdisi yaşantı varsa Atatürkçülük adına yaptıklarını söylüyorlar Atatürk hayatta olda bunlari kovalar size çalışın üretim kalkinin medinice insanlara saygılı olun yalan söylemeyin ahlaksızlık yapmayın demedim mi diye
  • 4 Yıl Önce

ERDURAN

Huzuru mâhşerde sana bol bol tango yaptırırlar artık. Cehenneme tango yaparak gidersin artık.
  • 4 Yıl Önce

Fatıh

Sen kızıl kafirsin... Cehennemde o  ağzının içine dolduracaklar.. Domuzdan aşağı pislik.. Uyanın ey müslümanlar bu namussuzları iui tanıyın çocuklarınıza bu gibi domuzları iyi tanıtın..
  • 4 Yıl Önce

Vatandaşın biri

Kanuni ne saçmalıyorsun,imam hatipleri m.kemalmi kurdurdu,git biraz tarih oku,Adnan Menderes doneminde açıldı bu okullar.
  • 4 Yıl Önce

Yinalbey

yaparsın çünkü o...u çocukları böyle şeyler yapar, meşrebi 
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Allah hidayet versin iyice sapittiniz
  • 4 Yıl Önce

Lokman Sahin

Cehennem i yaratan alemlerin rabbine hamdolsun
  • 4 Yıl Önce

vurucu

bak züleyhanın çocuğu demekki ayak üstü dikey ayakta dikilmede başarılı olamamışsın senin atanın laikliğini o çocuklar iplememiş sabahın 4 de 3 bin çocuk namaza gelmiş
  • 4 Yıl Önce

Sert

Ruhunu şeytana satınca şeytan seni parasız burakmaz.... Bir toplumu dininden uzaklaştırmaya medeniyet sanan tavalli
  • 4 Yıl Önce

yaşamak güzel

git len yalancı sahtekar
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

genel evlerde yapılan bi şey... pek tavsiye edilmez aile ortamında.. ama tabi siz bilirsiniz, kurani kerim okuyan ağırbaşlı olur size gelmez...
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

SENI TANGO YAPARKENMI ..
  • 4 Yıl Önce

ASABI

METIN SENIN TANGO YAPABILIRMIYIM BENDE COK MARIFET VARDIR ONA COK SEY OGRETIRIM
  • 4 Yıl Önce

Trakya

... sana iyi tango yapmak lazım
  • 4 Yıl Önce

Ali

Valla sende cehennemin kapısında tango yaparsın ecnebi, embesil,komunist
  • 4 Yıl Önce

Trakya

Senin tagaaaa bilmem ney yapayım, Şerefsiz
  • 4 Yıl Önce

Kanuni

Yakıtı insanlar olan cehennemi çok iyi bilen Gazi Mustafa Kemal İmam Hatip Mekteplerini Kurdurdu , Tevhid-i Tedrisat Kanununu çıkardı ama sen Tangodan bahisle Gazinin fıtratına ters düşüyorsun. Vay be !........
  • 4 Yıl Önce

sdk

insan şeytanı
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Ahirette sana diğer dansları da yaptıracaklar orda mastır yaparsın artık
  • 4 Yıl Önce

Abdullah

iyi b.. yemişsin
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Bunları gördükçe aklıma merhum Timurtaş uçarın o müthiş haykırışı geliyor"ölünce bunların leslerini camiye musallat etmeyin kilmayin bunların namazlarını"
  • 4 Yıl Önce

Engin

Kılsa sana zararı ne …
  • 4 Yıl Önce

hesap herkes verecek

KEFERELIK BEDAVA:::BUNLAR BIR DE GONULLU KEFERE:::adam larda islam dusmanligi neden boyle azgin anlamak zor
  • 4 Yıl Önce

Goduum

Tangonada tanganada ...ada.................!!!
  • 4 Yıl Önce

Halil

RABBİM SENİ ISLAH EYLESİN!
  • 4 Yıl Önce

Furkan

“inananlar arasında hayasızlığın ve çirkin işlerin yayılmasını isteyen kişiler için dünyada da ahiretde de çetin bir azap vardır” Nur-19
  • 4 Yıl Önce

Metin baba

İlla cehenneme zümera
  • 4 Yıl Önce

İşveren emmi

Tango yapan bireyleri adamsan sayıp işe almam
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23