• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan NATO resti: Türkiye'den kimse taviz beklemesin

İsveç ve Finlandiya'nın NATO üyeliği ile ilgili açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Türkiye'den kimse taviz beklemesin' diyerek resti çekti.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

H.S.

Mehmet kardeşim çok güzel ifade etmişsin teşekkür ederim.Bu yorum alkışlanır vesselam.
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı

Madrid te yanlış yaptın reis , gavurların sözüne güven olmaz , bunu bilmen gerekirdi
  • 4 Yıl Önce

mehmed

valla baskanim nediyim.... elalemin ulkesinden teroru siliyorsun ugrasiyorsun ama kendi milletinin sokaklari kopek terorundan gecilmiyor... coluk cocugumuzun artik can guvenligi kalmadi. sana cok tsk ederim. vallahi bi parti gercek manada desin toplatacagiz kopekleri sokaklardan diye ona oy verecegiz ailecek. biktik artik. surekli türbünlere oynamakla olmuyor bazi isler!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23