• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dertleri Müslümanlar, gâvurlar değil! Niye hiç "Alanya'yı Almanlar, İngilizler doldurdu" demiyorsunuz?

Trabzon Vali İsmail Ustaoğlu, "Tabii ki bir art niyet var. Alanya'da Almanlar, İngilizler var, başka milletlerden var. Niye hiç biz 'Alanya'yı Almanlar doldurdu, İngilizler doldurdu.' demiyoruz" dedi.

23 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Turistfobi

Akit sen hiç Alanya’ya gittinmi orada neler oluyor diye Ruslar Türkleri aşağlıyor taksiciler acillere giden insanları Türk diye almıyor taksiye tabi sen bunu bilmezsin başına gelsinde anlarsın o zaman
  • 4 Yıl Önce

cem

SAMİMİ GİBİ, TUZU KURU VATANDAŞLAR MUTLU...!ALIŞMIŞLAR MİLLETİN SIRTINDAN GEÇİNMEYE...
  • 4 Yıl Önce

VATANDAŞ!

O SİZİN PALAVRANIZ,VALLA SAYIN BAŞKAN BİZDE SURİYEYE 5 MİLYON İNSAN GİDELİM ,TABELA KOYALIM İSYERİ AÇALIM,3-5 SENE İÇERSİNDE BAKIN SURİYELİLER BUNA DİYORKİ BİZ OLSAK BUKADAR NÜFÜS ALMAYIZ DEMKTELER YANİ BİZİ KERİZ YERİNE KOYMAKTALAR...
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

ER YADA, GEÇ GÜNÜN BİRİNDE BİRİLERİ NEKADAR HAVALI KONUŞURSA KONUŞSUN,AKP İKTİDARI SON BULACAK,ARTIK BU İŞLER SIĞINMACILIKTAN ,YABANCILIKTAN ÖTE İSTİLAYA VARDI, HİÇ BİR ŞEY EBEDİ DEĞİL ÇÜNKÜ, OZAMN BİZ BU İŞE BİR ÇEKİ DÜZEN VERİCEZ HERKESİN İÇİ RAHAT OLSUN!
  • 4 Yıl Önce

aliveli

Çünkü gavurlar insana değer veriyormuş.Aslında verdikleri değer değil başka birşey.Gavurlar sayesinde her türlü fuhşiyatın yayılması daha mümkün oluyor da ondan.
  • 4 Yıl Önce

Ömer bülbül

Bizim serseri takımımız bize yetiyor. Suriye'nin, ırak'ın serserilerini istemiyoruz. BAE, katar, Kuveyt, Ürdün, Suud araplarına bir şey diyen yok. Beş sene önce trabzonspor katar'a satılmak istendi, vatandaş olarak biz değil baronlar karşı çıktı.
  • 4 Yıl Önce

Ömer bülbül.

BAE'li, kuweyt'li, Katar'lı, suud'lu, ürdün'lü, hatta mısır'ı araplara bir şey diyen yok. Suriye ve ırak'ın araplarını Suriye ve ıraklılar bile istemiyor. Bu arapları Ürdün ve suudlar bile istemiyor. Biz niye isteyelim?!... Bu ülke insan çöplüğü mü?!....
  • 4 Yıl Önce

Ömer bülbül

Medeni/ gayrimedeni ilişkisi olmasın?!
  • 4 Yıl Önce

fetonyahu düşmanı

inancı olmayan zübbelerin başvurduğu ergüman arapçılık çünkü zihniyetlerinde imansız
  • 4 Yıl Önce

hsyn2802

Neden mi? Bi Avrupadan gelen insanların çevreye ve yaşadıkları yere verdiği değeri bide arap asıllı insanların yaşadıkları ve çevreye verdikleri değeri karşılaştırın bakalım. Maalesef arap asıllı olanlar görmemişin oğlu olmuş misali bir yaşam takılıyorlar haliyle rezillik aldı başını gidiyor. Trabzonda arapların yaşadığı yerleri görseniz neler duyarsınız neler...
  • 4 Yıl Önce

ersan

uklemde arap istemiyorum
  • 4 Yıl Önce

selocan

müslümanlardam rahatsız olan kafir tohumları var kin ve nefretle beslenen pontus dölleri var
  • 4 Yıl Önce

sedat

çünkü onlar kendileri gibi mavi gözlü, beyaz kanlı,
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Bedevilerden İllallah Diye kisi, sen simdi medenimisin
  • 4 Yıl Önce

Üsküdarlı

Vali efeni Akit okumuyor belli. Samsun'da Mohamad Almahdı Sultan isimli birinin hiçbir sebep yokken karısını boğazlayıp öldürmek istediğini okumamış demek ki. Vali bey sen buraya gelen hangi Alman veya İngiliz turistin böyle birşey yaptığını işittin? Açıkçasını söylemek gerekirse Batılılar Araplardan çok daha kanuna saygı duyan toplumlardır. Bu trafik kuralına uymasından tut ağır suç işlemesine kadar böyle. Dost acı söyler ama doğru söyler…. Üstelik dokuz köyden de kovulur.
  • 4 Yıl Önce

Bedevilerden İllallah

Ula anlatamıyoruz galiba, herifler bedevi lan bedevi. Medeni olsa eyvallah. Almanların çoğu geliyor gidiyor. Kaç tane alman var memlekette. 4 milyon mu, 8 milyon mu? Toplasan 50 bin ya çıkar ya çıkmaz.
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı

İçimizdeki gavurlar , gavurdan daha gavur . Boynuz kulağı geçmiş , orjinal gavurların bile ağzı açık kalır
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

HALA ANLAMADINIZMI NEDEN SU UYUR GAVUR UYUMAZ ,, BUNU NASIL ANLAMADINIZMI,, NASIL ANLARSINIZ Kİ SİZLER GİBİ CAHİL OKUMUYAN BİR MİLLET OLMUŞUZ TATİH 1923 BALADIĞINI OKUTULAR BİZLERİ İÇİN , HARİTAYI GÖDEREYİM ALANYA ,,İZMİR ,,BODRUM ANTALYADAN BAŞLIYARAK YUNALIRA AİT OLDUĞUNU GÖSTERİYOR,,, İSTANBUL DAHİL,,OKUYUN ARAŞIRIN SİZLER UYURKEN HAÇLILAR BEYN YORUYOR,,
  • 4 Yıl Önce

Yavuz 1517

Ben TRABZON'luyum. 2019 yılından sonra böyle bir ARAB turist akını görmedim. TRABZON meydanı her gün miting alanı gibi. Ne lokantalara, ne kafelere, ne de mağazalara sığmıyorlar. Bundan büyük bir MUTLULUK duyuyoruz. 
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Hep söyledim Valinin dediği gibi bunların derdi müslümanlarla yoksa arapla falan değil.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Kendimizi yırtıyoruz, Rusların, Ukraynalıların kiracası olduk, Antalya bölgesi elden gitti diye, sen duymak istediklerini, duyurulması istenenleri duyuyorsun.
  • 4 Yıl Önce

Dayi

Almanlar medeni insanlar. İnsana değer veriyorlar.
  • 4 Yıl Önce

samimi

Herkes mutlu fakat mutlu olmayan birileri var... Türkiye'de birlik dirlik... beraberlik...huzur sükûnet istemeyen ... pittbull gibi yırtıp parçalayacak bir şeyler arayan... insanların mutsuzluğun dan mutluluk çıkaran şeceresi bozuklar var..
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23