• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kibirli doktordan halka hakaret! 'Cahil ve vandal halka fazlayız'

Her fırsatta halkı aşağılayan kibirli Prof. Dr. Tuğsan Egemen Bilgin, ipini koparmış dana gibi yine hakarete başladı. Bilgin bu sefer de "Bizler sizin gibi cahil ve vandal halka fazlayız" dedi.

87 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Göksel Polat

Yorumların birkısmını okudum gerisini okumadım nedenmi ne kadar cahil var ülkemde gözlerime yazık  
  • 4 Yıl Önce

1453 RTE

hastalıklı zihniyetin hastalıklı ruh hali değilde nedir. Kalp kötü olunca diline vuruyor. Denizde ne varsa kıyı ya o vurur misali
  • 4 Yıl Önce

Şengül

Valla asker çanını hiçe sayıyorsa polis vatandaşın sorununu savcısına ileti yorsa doktar hastasına kıymet veriyorsa bu çark döner bunlar görevlerini yapmasa sonu karmaşa polis suçluyu mahkemeye gönderiyor hakim serbest bırakıyor doktor vatandaşa odasında fırçayı kayarsa suç suçu duğurur tamda böyle reis duy sesimizi
  • 4 Yıl Önce

Şerafettin

Maşallah bu yasa gelmiş ama hala boz öküz gibi cahil. Onun gibiler çoktan mezara girdi o hala eksik civilerinin derdine düşmüş. Zavallı Cehennem odunu
  • 4 Yıl Önce

Tuğrul

Diploma e.ekliğin önüne geçememiş denir buna !
  • 4 Yıl Önce

Vatandas

Adamin tavri yanlis olabilir.ama hicbir insan oldurulmeyi haketmez.hele ki insan hayati kurtarmak icin canini disine takarak saatlerce acil servislerde hastanelerde vs.omrunu tuketen cefakar doktorlarimiza dil uzatan hakikaten vandal cahil insan musveddelerini kiniyorum.senelerce emek verip egitim aliyorlar cahil cahil konusmayin.hepsi is biraksa dimdizlak kalirsiniz ortada.terbiyesizlik yapmayin
  • 4 Yıl Önce

Dr. Sıfır

Gerçekten bize fazla geliyorsunuz, neden gitmiyorsunuz avrupa ve amerika sizi bekler hadi durmayın gidin biz kendimize yeteriz
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Taner

AKP pozitif ayrımcılıkla bir şeyler başaracağını zannediyor.  
  • 4 Yıl Önce

Vatan sever

Sizin gibi tabibsizlerin eline Cenaballah düşürmesin çünkü siz hekim değilsin Ne diyor Mustafa Kemal Atatürk beni Türk hekimlerine emanet edin diyor her halde anlamışsındır
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Tüm halkı aşağılayan bu kibir abidesi de kim?!
  • 4 Yıl Önce

ziyaretçi

ulan öküz biz halkızda sen nesin okuyup doktor oldunda adam mı oldun o halk dediginin içinde senin ilkokul ögretmenin lise ögretmenin muhtemelen annen baban iş arkadaşların hemşiler laborantlar var
  • 4 Yıl Önce

İsmail

Bencede Fazlasınız yerli ve Milli Doktor istiyoruz vatandaş olarak
  • 4 Yıl Önce

Ufuk

Ya kardeşim hiç bir sektöre mesleğe bu kadar hak vermiyceksin ışte neticesi böyle hadsizlik olur yazık sanki babalarınızın hayrına yapiyosunuz bu mesleği sonuçta işiniz aşınız ekmeğıniz sizinde o kadar saygılı olmalısınız hastalarınıza karşı...
  • 4 Yıl Önce

Sarp Kentmen

Sayın Egemen Bilgin'e : Ne yani?... Biz ,sizsiz de ölmeyi bilmiyor muyuz? KENDİSİYLE BARIŞIK hekimler bize fazlasıyla yeter...Bakalım bu akılla giderseniz sizin kimlerle öleceğinizi bilmem ama, kimlerle beraber haşrolacağınızı biliyorum...
  • 4 Yıl Önce

DOTOR BOZUNTUSU

Sana göre biz cahil bir halk olabiliriz ama HİÇBİR zaman biz insanlığımızı kaybetmeyen bir milletiz ama aramızdan çıkan bazı okumuş kibirli cahiller de o insanlıkta kalmamış malesef dün sen yoktun bugünde olmasan olur yarında zaten olmayacaksın bu kibir niye kendinizi ne zannediyorsunuz iki günlük fani dünyada
  • 4 Yıl Önce

HACI

Madem öyle çek git. C... ve va..al halkın maaşını neden alıyorsun. Git batının maaşını al.
  • 4 Yıl Önce

ersan

siz basta olmak uzere herkez hakareti birakacak
  • 4 Yıl Önce

Güney Doğulu

Senin gibi sağlıkçı olacağına olmaz olsun. Halkı küçümsüye zihniyetin faşist Hitler'den Franco'dan farklı değilsin. Tetket hastaneyi. O halkın sırtından kazandıklarınla karanlığa gömül. Prof. olmuşsun ama ADAM olamamışsın. Apoletlerin sökülmeli senin..
  • 4 Yıl Önce

Tufan

Zorla kimse hasta baktıramaz da evinde elektrik , su kesilince sende zorla mı yaptıracaksın, fırın ekmek vermezse,benzinin olmazsa doğal gazın olmazsa çöpün alınmazsa elindeki neşteri münasip bir yerine sokarsın prof olmuş ana asla insan olamamış, hayatı anlayamamış çukur mahluk!!! Biz doktorlar dahil her türlü meslek grubunun emeklerine müteşekkiriz.Sen ve senin gibi düşünenlerin değil!!! Aslında toplum senin yaptığın faşistliğin farkında olsa sana karşı sadece pasif eylemlerle hayatı kara edip özür diletirler ama senin o solda sıfır dediğin ana gövde hoşgörülüdür.Senin gibi zevzeklere vakit ayırmazlar.
  • 4 Yıl Önce

Yurt

Bu uyduruk proflar kendi branşlarında bile yeterli bilgiye sahip değil ,bu tipler birilerinin torpiliyle ulaştıkları makamları koruyabilmek ve kendilerini oraya getirenlere yalakalık için halkı küçümseyen esas kendileri cahil tiplerdir.
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Türk Halkı bu kibirli cahil Doktorlardan üstündür. Çünkü Türk Milleti bu Devletin sahibidir. Bunu bunlar idrak edememişdir.
  • 4 Yıl Önce

Can can

Yazık bunun aklı havada olan tıbbi değil cehalet rezili diploman var ama isanlıktan bir çare
  • 4 Yıl Önce

İstifa et, git!

Vandallara kızması anlaşılır da bu kişi tüm insanları aşağılamış. Şunu bilsin ki: Bu hasta ruhlu kişi onlara baksın diye orada tutuluyor, onlara bakmakla yükümlüdür. Orası babasının çiftliği değildir. Ya hasta bakar, ya da defolur gider.Çok zenginse istifa etsin defolsun.
  • 4 Yıl Önce

Dinsiz Düşmani

Doğru Dr bey o yüzden bu halkın olduğu memleketten git
  • 4 Yıl Önce

Ertan Babalık

Doktorlar ile halkı karşı karşıya getirmek, bu ülkeye yapılabilecek en büyük kötülük.
  • 4 Yıl Önce

ugur

Sağlık bakanı görüyor mu? Şöyle elini masaya vuracak yok mu baba yiğit adam?
  • 4 Yıl Önce

Diken

HEMEN DERHAL DEF OL BU ÜLKEDEN
  • 4 Yıl Önce

Muhammed İbrahimi

Bu mazlum ve mağdur halkı, bu kuduzlardan kim koruyucak? İnşaAllah, Rabbim (cc) sizin gibi tepeden bakan narsist insanları, tepeden baktığınız için, sizi hesabını veremeyeceğiniz imtihan ile sınamaz
  • 4 Yıl Önce

yaşar baynazoğlu

utanmaz seni okumuş doktor olmuşsun ama adam olamamışsın , sen türk milletinin tırnağı olamazsın , asıl cahil olan sensin fakat bu gerçeği kibrine yediremiyorsun, açıkçası biz mümtaz türk milletine olan bu hakaretten dolayı devletimizden o doktorun lisansını iptal etmesini bekliyoruz , inanın böyle kibirli kendini beğenmiş dopktorların vatandaşları hiç faydası olmayacaktır , bunların yerine alçak gönüllü insanları tayın edin lüften ...
  • 4 Yıl Önce

Tuncer.

Doğru söylüyor sayın prof gerçektende fazla olmaya başladılar yeni çeriler gibi habire kazan kaynatıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Akiti dalga amaçlı okuyan kişi

Lan bakın anlayacağınız dilden konuşacağım o kişi bir doktor o kişiler olmasa kime tedavi ettireceksiniz kendinizi be o adamlar haklarını arıyor sadece ve sizin gibi cahil insanlar anlayamaz zaten doktorun değerini asıl siz haddinizi bilin
  • 4 Yıl Önce

adlklc

Bu millet, özellikle doktora ve öğretmene her zaman saygılı olmuştur, hürmette kusur etmemiştir. Belkide kabahat milletimizdedir. Bu kadar saygı ve hürmet fazla gelmiş olabilir. Bakıyoruz etrafa, tıp fakültesini bitiren herkes istiyor ki hemen zengin olayım, en iyi arabaya bineyim, en güzeli benim olsun, yürüken önümde kırmızı halılar serisin. İnançsız bir atmosferde yetişen nesil ancak bu kadar insanş olabiliyor. Allah eksikliliğini vermesin ama kapısına da düşürmesin. Nasıl ironi ama !!
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Bu Kibiri kırmak, için her ile ilçeye tıp fakültesi açın sayıyı artırın ve uzmanlık sınavını kaldırın sınavsız dileyen uzmanlığa geçebilsin
  • 4 Yıl Önce

selimhan

su doktorlara hep sormak isterim hasta yakinlari refakatci kaliorsa hemsire ve hasta bakicalara ne gerek var siz adam olunda adam gibi yönetin hastaneleri
  • 4 Yıl Önce

A. K.

İlim ilim bilmektir...
  • 4 Yıl Önce

keçili

Devlet yetkililerinden bazıları bu uyuzu görse. deseki adam ol olmazsan aklını alırız senin. hattini bil bilmezsen hattini bildiriz. Devlet 1'dir ondan sonrakilerde sıfırdır yani sende sıfırsın. akıllı ol aklını alırız dese. it gibi kuyruğunu kıstırır diye düşünüyorum
  • 4 Yıl Önce

Dallı

BU YAPTIĞINIZA BAŞA KAKAMA DENİR.MAAŞLARINIZ HASTALARIN VERGİLERİNDEN.LAFLARINIZ AYNEN KENDİNİZE İADE DOĞRUYSA
  • 4 Yıl Önce

komado

fazlaysan defol git bu ulkeden meymenetsiz doktor bozuntusu turk tabipler birligi pkk yuvasi olmus halk bunu goruyor cahil doktor oturdun yerden millete laf soyleme
  • 4 Yıl Önce

adem

Birde okumuş doktor olmuşun ama hakaret ettiğin halktan beter kin nefret açıklamaların var o ulvi mesleği hak etmiyorsun.
  • 4 Yıl Önce

Orhan İnan

BU SÖZLER BIRAKIN BİR HEKİMİ EDEPLİ BİR İNSANA BİLE YAKIŞMAZ. HERKES HADDİNİ BİLECEK.
  • 4 Yıl Önce

Sadettin

Kibirinde bogulasın
  • 4 Yıl Önce

Sami

Halka tepeden bakan bu gibi halkına cahil egosu zıplamış birinin bu ülkenin değerli insanlarına faydası olmaz,şahıs sadece kesesini doldurur.
  • 4 Yıl Önce

BİR OKUR

KESİNLİKLE KATILIYORUM ADAM ÇOK DPĞRU SÖYLEMİŞ
  • 4 Yıl Önce

Ertan

Kibirliler.Milletin vergisi ile okuyup,millete hakaret ediyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Gezi kafası

İsteklere bakın. Maske mesafe geri gelsin diyorlar. Bana gezicileri hatırlattı bunlar. Yani mesele başka anla işte..
  • 4 Yıl Önce

emekli

önce laf'a bakarım laf'mı diye, sonra söyleyene bakarım ADAM'mı diye, ama ben bu kadar söz'ün arasında maalesef adam göremedim.!!!
  • 4 Yıl Önce

Türk

Bu devletin okullarında okudunuz bu vatana hizmet borcunuz var asker askerliğini yaparken polis polisliğini yaparken can güvenliği nedeniyle tribe girmiyor kendinizi diğer kamu görevi yapanlardan üstün mü zannediyorsunuz,üstelik bedavada hizmet vermiyorsunuz kime bu tavrın bu tepeden bakışın sen kimsin ya hu.Bir çoğunuzun avrupada yetersizlikten diplomasını yırtarlaar be, sahi adınızla anılan bir hastalık tedavisi var mı yooook değil mi Aslı aslına nesli nesline huuuu
  • 4 Yıl Önce

Deniz

Doktor doğru söylüyor,Kültür olarak Ortadoğu halkından daha ggerideyiz,şu on yıldır diplerdeyiz.hastanede,trafikte,komşuluk ta tam bir tramva içinde bir halk olduk.Hayatları hep eğitim ve üretimle geçen,Övünecek tek şeyimiz olan tıp eğitimi ile yetişen hekimlerimizi desdeklemezsek bunuda kaybedeceğiz az kaldı.
  • 4 Yıl Önce

Turgut

Doktor tabiki sen bize fazlasın çünkü sen bizden degilsin
  • 4 Yıl Önce

Vanlı mehmet

Bu doktora da bir Konyalı lazım o zaman sesi kesilir
  • 4 Yıl Önce

tugay

s.… git avrupaya kavura hizmet et ancak öyle mutlu olursun edepsiz
  • 4 Yıl Önce

Hamdi şen

İtten it doğar kurttan kurt doğar demiş atalarımız , bu şahıs kimin doğurduğu it ‘ ki böyle pervasızca konuşuyor.ALLOO SAĞLIK BAKANLIĞI
  • 4 Yıl Önce

hikmet

birde biz biriz demiyormu, alip tokatlayasi geliyor Insanin. :)
  • 4 Yıl Önce

Ali

Kim demiş lan doktor Allah ın elidir diye? Nerdeyse dinden çıkacaksın salak... Oda bizde herkeste kuldur. O o konuda eğitim almış iş yapıyor başkası başka konuda. Mal...
  • 4 Yıl Önce

Rıza

Tamaaam ne ala bi eksik olun bi çektirin gidin vatan haini şeytani pislikler...
  • 4 Yıl Önce

Adem

Lan bi def olun gidin bu ülkeden, çapsız mahluklar.
  • 4 Yıl Önce

Emekli

Çık sokağa gör vandal sayısını bende dahil orta okulu anca bitirebildim ancak kendimi her konuda kendimi yetiştirmeğe çalıştım haftada 1 kitap okudum duyduğum okuduğum hiç bir şeyi mütatiit defalar araştırmadan doğruluğuna inanmadan kabullenmesin bu tıp uzay din siyaset ALLAH ruh en çokda islam alimlerinin kitaplarını araştırdım Meslevi gibi kitaplara öncelik tanıdım ne aklına gelirse her konuyu araştırdım okudum Kuranı ayda bir okur ve üzerinde düşünür geçmiş ve bugünkü yaşamla kıyaslar uygularım Ve vandallık bilgisizlikten arınmaya çalıştım hadislerin çoğunu okudum Kuranla ayetleriyle karşılaştırdım Ve bir çoğunun kendi çıkarlarına uyarlanmış olduklarını gördüm Kurana uyanları başım üstüne aldım neden Dinde bu kadar çalıştım çünkü okumamış okumayıpta araştırmamış sorgulamamış cahil beyinler Ancak din le ne kadar kolay jandırılabileceklerini anladım
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Koskoca prof olmuşsun amma eşeklik baki kalmış.
  • 4 Yıl Önce

Erkan

Kibiri olmayan yabanci doktorlar gelmeli asya veya afrikadan
  • 4 Yıl Önce

2023

Geçen haftalarda eskişehir şehir hastanesi uroloji bölümünde idim. Poliklinik de sıra beklerken bir vatandaş doktorun yanına girdi sırası gelince belli Anadolu insanı doktora isminin ardına..... "ABİ" diye hitap etti. aman Allah'ım doktor efendi bir kibir hastayı bir terslemek sen bana nasıl abi dersin diye tafralar. Dostlar işte budur doktorların hali. bunlar bu millete ne fayda ederki bu kibirlerinden önlerini görmüyorlar. İşini iyi yapan başımızın tacı. Teşekkürler.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Bunlar iyice azıttı zaten iyice milleti horlamaya başladılar. Devlet bu gidişe dur demeli daha geç olmadan.
  • 4 Yıl Önce

bozbey

her mesleğin bi amacı ve zorlulugu var kımse olmesin kımse asagılanmasın allahtan korkmayandan korkarım ınancsız sapkınlara allah fırsat vermesin emegi gecen butun dr ve memurlarıza kolaylıklar dilerim ne tbibleriyse fitne fesat tohumları ekıyor ve biçiyor işe yaramayan bı kurum
  • 4 Yıl Önce

Sedat X

Kendi halkına karşı bu kadar kin ve öfke dolu bu adamın kesinlikle meslekten ihraç edilmesi lazım. Kesinlikle psikolojik bir sorunu olmalı. Sosyal medyadan, üstelik bütün bir halka karşı, böyle bir mesaj paylaşmak, normal bir insanın yapabileceği bir şey değil.
  • 4 Yıl Önce

Kızılelma

İşini yap. Soytarılık yapma. Saiyaset yapacaksan istifa et siyadete gir. Zırvalama. Devlete meydan okuyamazsın. 
  • 4 Yıl Önce

Avb

Asıl cahil sen ve senin gibilerdir çok kibirlisin partında taşıdığın bir batman necaseti unutma.
  • 4 Yıl Önce

Tunç

Yerin altı, kendisini vazgeçilmez sanan izmaritlerle dolu. Üstad ne güzel özetlemiş. Bizde profesör derler kitap yüklü merkebe NFK Demiş ya, ben sana dr olamazsın demedim Adam olamazsın dedim.
  • 4 Yıl Önce

Göksel Polat

Doktoru tanımam niyetini bilmem iki doktor annesi olarak eyitimci bir anne olarak çok büyük emeklerle büyüttüyümüz evlatlar eyitimleri uzun ve başarılı olmak zorunda okulda bu da demek hayatları okul ve kitaplar ailelerede düşen bu uzun yıllar içinde masraflar ne oluyor  
  • 4 Yıl Önce

Oosy

Pekmi lazımsın kendin gibi gördüğün yere gittt yürüüü
  • 4 Yıl Önce

Selahattin Kılıçlar

"Hastanelere kilit vurduran TTB’ye birçok doktor da destek verdi. Bu doktorlardan biri de Prof. Dr. Tuğsan Egemen Bilgin". Doktor müsveddesi zırvalamış....İyi zırvalamalar...
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

Ey cahil, hic düsündünmü. Sen o kadinin ölmekten kurtarmissin, ama onuyaratmamissin ki Allah degilsin.
  • 4 Yıl Önce

Şamil

Elhamdulillah Senin gibi meymenetsiz lerle işimiz yok.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Ya öldürdüklerin arkasından basma kalıp cümle yapılan tüm müdahalelere rağmen yinede şükür olsun senin gibiler azınlıkta hizmet edeceğin kafana göre yer vardır yürü git reiste senin kafanda olanlar için giden gitsin demişti
  • 4 Yıl Önce

Bülent

Bu devlet gereğini yapmazsan, olmasada olur. 
  • 4 Yıl Önce

Gül

Doğru
  • 4 Yıl Önce

Şahin

Sırtında altın semeri var ancak eşşekliginden birsey kaybetmemiş.
  • 4 Yıl Önce

Ahlak

Prof.Tuğsen.Bence insanları aşağılancaya kadar gerçeklere ulaşmaya çalışın.Gerçeklere ulşan toplumlar,bu tür eylemlerin sonlanmasına sebep olmuşlardır.
  • 4 Yıl Önce

Necati Gedikoğlu

iyi de bu kişi onun bunun ilaclarını recetelemekten başka bi halt ediyormuş gibi boş konuşuyor kendinin nekadar boş bir adam olduğunu anlayamayacak kadar da aptal galiba...
  • 4 Yıl Önce

a.d

Senin Allah belanı …. Asıl 1 biziz.Lanet olsun sana ve senin gibi düşünenlere.......
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Sayın Bilgin, sizin mantığınıza göre kamu görevlileri hareket etmiş olsa bu devlet asla hizmet üretemez ve münferit olaylara bakıp da tarih yazmış bu asil millete vandallara fazlayız cümlesini size iade ediyoruz, siz nasıl yemin ettiniz, sizin gibi okumuşun kara cahilleri bu tabloları bize yaşatmasınlar? Ölen meslektaşınıza Allah'tan rahmet diliyoruz.
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Prof olmuşsun ama adam olamamışsın adam olmak yürek ister çünkü ,kibir Allahın sevmediği bir haslettir hem şünü unutma ölümden öte yol yoktur bir gün issiz bir yolun kenarında bir çoban tarafından ölmek üzereyken kurtarılırsan çoban sana aynı sözleri söylemez bile çünkü o muhtemelen insandır son söz: Minnetiyle gül koklama dikeni sarsın seni,geçme namert köprüsünden koy sular alsın seni .
  • 4 Yıl Önce

Soytarı

Bu ipini koparmış dana ise, hemen kurban Edip keselim. Ama 1 dakika bundan kurban da olmaz çünkü mundar.
  • 4 Yıl Önce

İBRAHİM

EKMEK YEDİĞİN YERE İ.EME 0 DEDİĞİN OLMAZSA SANA HİÇ İHTİYAÇ YOK BEDAVA MI BALIYORSUN GEZİ ZEKALI DEVLETİN OKULUNDA OKU BURSUNU AL MAAŞINI AL HATTA SENİ YETİŞTİREN ANNE BABA DA BU MEMELEKET DEN NASİPLENDİ SENİ OKUTTU SEN KENDİNİ GÖKTEN ZEBİLİNEN DR MU ZANNEDİYORSUN SENİN GÜCÜN ANCAK CÜRÜMÜNKADAR DIR!!!!!!
  • 4 Yıl Önce

Adanalı

En son meydana gelen olayı aklı başında kimse onaylamaz lakin mensubu olduğu milleti hor gören aşağılayan isminin başında prf....dk... yazanlar bu milleti beğenmiyorsa istediği yere gidebilir gittikleri yerde burada buldukları saygının yarısını bulamazlar her şey para pul siyaset değil unutmasinlar ki her meslek kutsaldır .
  • 4 Yıl Önce

Leyl....

Doktor Allahin elidir. Birgun herkese lazim olacak.. Pandemiede bunu birkere daha gorduk. Hepsine hakkimiz helal olsun. Bu ulkenin zekasi, kabiliyeti ancak munferit talihsiz olaylardan yola cikarak herkesi bir tutmayiniz, halki kutuplastirir.. 
  • 4 Yıl Önce

Neco

Bu buz dağının görünen yüzü.siz devlet hastanelerine bir gidinde muameleyi bir görün.randevu veren sıradan eleman bile insanlara köpek gibi davranıyor ki hemşireleri doktorları düşünün.asil cahil ve Vandal ilanlar sağlık çalışanlarının ta kendileri.bu devlet okutarak onları doktor yapıyor Ama kibirden bu devleti olusturan halka yüksekten bakıyorlar.eeee TTB denen terörist kuruma üye olan bu aşağılık insanlardan fazlası da beklenemez ki
  • 4 Yıl Önce

ogtetilmis, egitimli cehalet ve insaniktan habersiz barbarlik boyle bir sey!!! malzeme kotuyse diploma, statu, para ise yaramiyor

.......
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Bu adam kimse boş beleş birisi laga luga birisi sende aynı yaşlanıyon bizde aynı yaşlanıyoruz. Sonuçta herkes doğar yaşar ve ölür. Hayatı anlayamamışsın.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23