• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Doktor katilinin videoları ortaya çıktı! Kanınız donacak, kanınız

Konya Şehir Hastanesi'nde doktor Ekrem Karakaya'yı görevi başında öldüren başka bir hastanenin güvenlik görevlisi Hacı Mehmet Akçay'ın sosyal medya paylaşımları kan dondurdu.

22 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hasan baba

Aslanım artık ebedi olarak cehennem ehlisin orda seni Sedat da kurtaramaz hem bir cana kıydın hem intahar ettin cehennem sana mübarek olsun orda
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Devletin tek etkili olduğu alan pkk terörü gerisini takmıyor yöneticilerimiz hırsız uğursuz ipsiz sapsız ülkemize doluşmuş vatandaşla dalga geçiyor
  • 4 Yıl Önce

Turk

KAMUDA GUVENLIGIN HEPSINI OZEL SIRKETLERE VERDIN. OLACAGI BU. GUVENLIK OZEL SIRKETTE OLURMU????TASERON MANYAKLARI. KAMUDA TASERONLAR VAS KOSEDE HELE TEIASI GOR. ELTEMTEK DENILEN TASERONA TESLIM OLMUS
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

zilletcimiymis bu hirbo...? e yaaaniii....
  • 4 Yıl Önce

vangölü

bu güvenlik görevlisi degilmi soruşturma yapılmadimi kamuda çalışan böyle paylaşım nasıl yapar
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Bir sürü söylenti var hangisi doğru ? Şu gerçek ki bir doktor öldürülmüş bunu istismar etmeye kalkışmış TTB . Bir avuç hekimleri temsil etmeyen terör hamileri . Neden kapatılmaz ya da kayyum atanmalı yeter artık
  • 4 Yıl Önce

halil [email protected]

Tabibler birliği kapatılmalı gayriresmi bıçak parası alan doktorlarda ayıklanmalıdır.Yanlış teşhis koyanlarda...
  • 4 Yıl Önce

Yılmaz Yenice

Hani nerede video? Yalan haber bunlar. Doktor anjiyoda güvenlik görevlisinin annesinin ölümüne neden olmuş, o da bu nedenle doktorla tartışmış öldürmüş.! Peki Anjiyoda hasta ölür mü? Bin hastada Bir kişi ölebiliyormuş.! Güv görevlisinin bu kadar kötü videoları olsa aynı gün görevden alınırdı. Yalan haber üretmeyin, paylaşmayın... Keşke böyle bir olay olmasaydı...
  • 4 Yıl Önce

ÜLKEYİN EĞİTİMİNİ SEKSEN YILDIR AMERİKALILARA TESLİM EDERSEN İŞTE SONUÇ

İnsanların biraz kalbine dokunup Allah korkusu mahşer günü hesabı cehennem korkusu cennet sevgisi koysanız( buda eğitimle olur tabi) hem hayırlı bir iş yapmış olursunuz hemde sevimsiz olayların çoğundan kurtulursunuz yoksa ülkenin insanının insanlık gidişatı çok kötü
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

bakislari, durusu konusmasi FETÖ sablonundan cikmis.
  • 4 Yıl Önce

sozde doktorlarin bir ruh hastasinin vebalini baskasina yuklemesi, bunu istismar etmesi TAM DOKTORLUK VEYA SAVCILIK OLAYDIR!

....
  • 4 Yıl Önce

Ferit

Bu caniye güvenlik sertifikası verenleri soruşturmak gerekli.
  • 4 Yıl Önce

Oğuz Han

Kesin onu işe Ekrem İmamoğlu almıştır.
  • 4 Yıl Önce

Anlaşıldı.

İtirafına bakılırsa IŞİD üyesiymiş. Yani Külliyenin sadece öfkeli çocuklar olarak gördüklerinden. Sonra da TTB neden boykot yapıyor diye doktorları suçluyor iktidar ittifak ortağı. Şu insan kasabını bir de güvenlik görevlisi yapmışlar. 300TL'lik memur olamazmış. İnsan oldun da.
  • 4 Yıl Önce

mustafa

Bunu işe alan,bölüm başkanı,vali,müsteşar ,bakan komple hepsi görevden el çektirilmeli. Milletten emaneten vekalet alan yetkililerin ,yetkilerini sü-istimal ettikleri açık ve net.
  • 4 Yıl Önce

TC Bursa

Bu caniyi birde güvenlik görevlisi yapıp silah vermişler. Demek ki güvenlik Allah'a emanet, insan bir kişiyi güvenlik görevlisi belgesi verirken bir soruşturma yapar. Adam resmen anons yapmış ama gören olmamış. Kim bilir hangi torpil ile girmiştir
  • 4 Yıl Önce

ata

bu arada birileri doktorlara işçi fayan olmadıklarını söylese... lan oğlum kaymak tabakadasınız. maaşlar primler devletten... yapsanıza özel hastanede grev... o zaman görürüm sizin onurunuzu....
  • 4 Yıl Önce

cem

hemide güvenlik olmuş he? referans vardır..!silahlı cengavermiş 7 diyar gezmiş birde...
  • 4 Yıl Önce

Uğur

Olur mu yav. O sözler onun değil. Bir Yeşilçam filminin bir sahnesinden bir seslendirmeyi almış, onunla beraber poz verip sert kahırlı erkek görünmeye çalışmış. Doktoru öldürmesinin arkasında kim bilir nasıl bir şahsi mesele var.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Korkma idam yok, adalet yok memlekette, yazıklar olsun.
  • 4 Yıl Önce

mustafaca

kahve köşelerinde okey arkadaşlarını torpille işe sokanlar oldukça daha çokkk katil görürüz...valiler il müdürleri personelciler resmen uyuyor her yerde
  • 4 Yıl Önce

VATANSEVER

O KADAR SORUŞTURMALARDAN GEÇİP NASIL GÜVENLİK OLMUŞ? CEVAP BASİT DOĞRU DÜZGÜN BİR SORUŞTURMA YOK!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23