• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye kazandı Zillet çuvalladı

NATO Liderler Zirvesi’nde PKK’ya kol kanat geren İsveç ile Finlandiya’yı hizaya getiren Başkan Erdoğan, içimizdeki Batı uşaklarını da hüsrana uğrattı. Sürecin başından bu yana Türkiye’nin değil terör destekçisi ülkelerin safında yer alan CHP, İP, HDP, TÜSİAD ve ihanet odakları, Türkiye’nin bütün tezlerinin kabul edildiği üçlü memorandumla boşa düştü. Elde edilen büyük başarıyı hazmedemeyen zillet bileşenleri, “Bu imza ülkemizin çıkarlarıyla bağdaşmayan bir tavizdir” yalanına sarıldı.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Natoya Hayır

Buradan öyle görünmüyor. İlk defa İktidar-Muhalefet birleşti..aynı Mandacı fikirde
  • 4 Yıl Önce

Zülkarneyn

Henüz kazanılmış bir durum yok. Verilmiş sözler var. Bu sözleri kim vermiş, Türk milletine kan kusturan teröristleri besleyen ABD, İsveç ve fillandıya.; Türk düşmanı NATO. Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz.
  • 4 Yıl Önce

Mmdoff

Icimizdeki hainler dile geldi. tabi herzamanki yalanları ve teslimiyetçi anlayışları ile.Hala bunlar oy veren beyin özürlüler var ya ..Ne demeli.Başarili oldukları tek konu Tayyip Erdoğan düşmanlığı.Onu bile ulkeye düşman olmakla eşitleyen bir zihniyet
  • 4 Yıl Önce

Tik

Ne elde etti? Malumun ilanı NATO belgelerine girdi hepsi bu. ABD nin hamiliğini yaptığı YPG hala orda!
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

iyide biz nasıl müttefikiz ki ,hala ABD yanı başımızda üstelik sorun yaşadığımız Yunan bölgelerinde kuvvet cirit atmakta? yada PKK denen Bebek katili APO'nun ,sözüm ona örgüt üyelerine silah ve LOjistik veriyor ,Projesinin parçası olan Suriyeliler için bize teşekkür ediyor ,bu mu başarınız sizin daha düne kadar F/16 parçasını üreten Türkiye ,F/16 verilen Türkiyeye verdiğimiz paraların tahsilini bile yapamaz olduk Müttefiki sevsinler adamlar bizi ayakta uyutuyor...
  • 4 Yıl Önce

Leventbay

Erdoğan’dan yine geri vites gördük ne kazandı kimse bilmiyor , kıbrısımı tanıdırlar, Ermeni yasa tasarısını ABD gerimi çekti.?, f35 mi aldık yada 1.5 milyar dolarını geri verdiler , Suriye’de terör örgütüne binlerce kamyon silahları gerimi aldı ABD , Yunanistan adalardan silahları gerimi çekecek .? Ne yani ne .? Ne aldık üçün beşinimi.? Sen mutabakata terör örgütü diyememiş sadece örgüt demişsin . Bumu , tam bir rezillik bence . Lozana laf sokanlar , bir daha oturup düşünsün lozan 6 ay sürmüş inad edilmiş kazanımlardır ,
  • 4 Yıl Önce

merhum 7-8Ahmet Pasa dusmanin elcisini davet eder onemli bir konudaki fikrini sorar tepkisine gore tam ziddini yaparmis:) yine rahmet istedi...

......
  • 4 Yıl Önce

Orhan İnan

BU BÜYÜK BAŞARIYI ÖNEMSEMEYEN VE HATTA ELEŞTİREN SİYASİLERİ ŞİDDETLE KINIYORUM. AYIPTIR YAHU..BU KADAR KİNDARLİK YÜREKLERE SIĞMAZ.
  • 4 Yıl Önce

cuma Eraslan

Allah! chp, ip, hdp'yi dünyada ve ahirette ebediyen sustursun! Amin!
  • 4 Yıl Önce

sehmuz akcalin

Az once Isvec disisleri bakani diyorki. Turkiyeye hic kimseyi iade etmeyecegiz. Sen neyi kazandin?
  • 4 Yıl Önce

876

Terörist ülkelere havlu hristiyanlara güvenilmez akit
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Kazancımız ne.F35 mi aldık.Firatin dogusunu mu aldık.Pkk terörist dedik ypg ye dokunmadık.Kardesim Almanya da pkk yasak ama istediklerini yapıyorlar.Biz kuzu kuzu abd nin emrini yerine getirdik
  • 4 Yıl Önce

tipitip

ÇOCUKMU KANDIRIYORSUNUZ? F 35 LERPARA VERDİĞİMİZ HALDE VERİLMEDİ. KIBRISI ELİMİZDEN ALACAKLAR.YUNANI ŞIMRTIP BESLİYORLAR ELDE 2 DOSYA KARŞILIĞIMI SATIYORSUNUZ BU İMKANI
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

Hani mutabakat metni nerede? Anlaşma maddeleri nerede? İmzalar nerede? Bir odaya girdiler anlaşıp çıktılar. Ne konuşuldu, neyin pazarlığı yapıldı bilen yok. Zamanında "siz bizden mültecileri alın biz de size vizesiz dolaşım hakkı verelim" demişlerdi.. mesela öyle bir anlaşma mı yoksa doğru düzgün anlaşma gibi bir anlaşma mı yapıldı?
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23