• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan'dan Biden açıklaması

NATO Zirvesi için İspanya'ya hareketi öncesi Ankara Esenboğa Havalimanı'nda açıklamalarda bulunan Başkan Recep Tayyip Erdoğan "Beklemekten öte biz NATO'nun 70 yıllık üyesiyiz, Türkiye rastgele NATO'ya katılmış bir ülke değil. Dolayısıyla bu sabah Sayın Biden ile de görüştük, bir araya gelme arzusunu ifade etti biz de olabilir dedik." dedi.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ali Karakeseli

Bayrama denk getir bari. Elini öptüm çünkü bayram ziyaretiydi dersin.
  • 4 Yıl Önce

aynen böyle

reisim onun ile neyi görüşeceksin adam oturduğu yerde uyuyor elini sıkayım derken dikkat et ayağına sarılmasın ayakta durmasıda sakıncalı çürük meyva gibi küt diye düşer yani bunak ile hiç görüşmeye gerek yok
  • 4 Yıl Önce

dis gücler

dünya lideri nin, sevincten dört köse olmustur, biden ile görüsecek diyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • 4 Yıl Önce

Hadi ya. İnanalım mı?

ABD başkanı Biden bakalım ne diyecek?
  • 4 Yıl Önce

Manyaq

Gözün Aydın Reis.Biden ile görüşmek ne Madah bişeymiş meğer.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Biden ile görüşmek sanki bir ulusun izzet ve şerefi artırıyor.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23