• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye'den İsrail'e kınama

Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada "İsrail makamları tarafından, dün (12 Mayıs) Batı Şeria'da toplam 4.427 yeni yerleşim birimi inşa edilmesini kapsayan 25 ayrı projenin kabul edilmesini ve buna ilaveten, İsrail yasalarına göre dahi yasadışı olarak görülen 'Mitzpeh Dani' ve 'Oz V'gaon' yerleşimlerinin yasal statüye kavuşturulması yönünde alınan kararı kınıyoruz." denildi.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

kul

Bende kınıyorum.
  • 4 Yıl Önce

Hasan

AKP den önceki hükümetlerde kınamadan öteye gidemiyordu,
  • 4 Yıl Önce

Alper

Kınama sonrası israilli yerleşimciler ağlıyor, israil polisi ağlıyor, israil ordusu ağlıyor, israil parlamentosu, onlarda ağlıyor...!!?
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23