• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Milyonlarca çalışanı ilgilendiren karar! İşverenler artık bunu yapmak zorunda

Yıllardır işverenle işçi arasında maaş ve mesai alacakları ödendi tartışmalarına son noktayı Yargıtay koydu. Yüksek Mahkeme, işçi ücretinin ödendiğinin belge ile ispatlanması gerektiği yönünde karar verdi. Yargıtay, tanık anlatımlarıyla işçilere ücretin ödendiğinin ispatlanamayacağına vurgu yaptı.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Deniz Rıza Taşkın

Akşam 18 sabah 08 saatlerinde çalışmış olduğum ve 15 günde 1 tatil günü veren işverenimle 2014 tarihinden beri sonuçlanmadan iş mahkemesinde davam devam etmekte maaş bordromda sadece her ay düzenli 28 saat mesajım gorunmektedir.oda izin yapmayıp çalıştığımız günlük fazla mesajlarım ilk bilir kişi raporunda verdi sonra itiraz edilip işverence ikinci bilirkişiye fazla mesaiye dair alacağı yoktur raporu çıktı temizden geri döndü ve hala mahkeme devam etmekte 15 temmuz sonrasında bu corono belası çıktı 2014 ten beri adalet bekliyorum vay ülkem vay senin adaletine.... İntiharın eşiğine getirenler Allah'ın dan bulsunlar
  • 6 Yıl Önce

Mustafa

Ben bir kere işçi mahkemesine verdim haklıyken haksız duruma düştüm adamlar bana dava açtı Her girip çıkandan milyonları götürüyorlar olan hep işciye oluyor
  • 6 Yıl Önce

Putsavar

reis var gam yok.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23