• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Uyuşturucu şüphelisi: 'Hastaneye götüreceğiz' dediler, narkotiğe getirdiler

Yeniakit Publisher
2019-04-08 18:33:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Uyuşturucu şüphelisi: 'Hastaneye götüreceğiz' dediler, narkotiğe getirdiler

Bursa'da polisin uyuşturucu tacirlerine yönelik yaptığı operayonda 7 şüpheli gözaltına alındı. Adliyeye sevk edilen şüphelilerden birisi, kendlerini görüntüleyen gazetecilere, "'Hastaneye götüreceğiz' dediler, narkotiğe getirdiler, 53 yaşındayım bir kere nezarethane gördüm" dedi.

Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Yıldırım, Osmangazi ve Nilüfer ilçelerinde bir çetenin uyuşturucu ticareti yaptığını tespit etti. Ekipler, teknik ve fiziki takip ile belirlenen 3 adrese sabah saatlerinde eş zamanlı baskın düzenledi. Operasyonda 7 şüpheli gözaltına alınmdı. Adreslerde yapılan aramalarda ise satışa hazır 49 paket halinde bonzai ile 200 gram metamfetamin ele geçirildi.

7 şüpheliden 2'si hakkında 'uyuşturucu kullanmak ve uyuşturucu bulundurmak' suçundan adli işlem yapıldı. H.K., A.Ç., R.O., G.I.,  ve B.A. adlı şüpheliler ise adliyeye sevk edildi.  Şüphelilerden R.O. kendilerini görüntüleyen gazetecilere, ''Merhaba, benim de gazeteci arkadaşım var, iyi çekin ben ev sahibiyim, uyuşturucu içmiyorum, satmıyorum. 'Hastaneye götüreceğiz' dediler narkotiğe getirdiler, hayatımda bir kez nezarethane gördüm" diye konuştu.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23