• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye hedefi mağaza

Yeniakit Publisher
2016-11-23 06:45:00 -
Türkiye hedefi mağaza

2017 hedeflerini büyüten Samsung Electronics Türkiye, yatırımlarını hızlandırıyor. 2018 sonuna kadar mağaza sayısını 3 kat arttırarak 900‘e çıkaracak teknoloji devi, bu sayede Türkiye’de kalıcı ve sürdürülebilir başarı hedefliyor.

Samsung Electronics Türkiye, yeni yatırımları kapsamında 2018 sonuna kadar mağaza sayısını 3 kat arttırarak 900'e çıkaracağını açıkladı. Samsung Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlama Direktörü Mert Gürsoy, global bir markanın Türkiye'de başarılı olabilmesi için ülkenin sosyal ve kültürel dinamiklerinin yanı sıra Türkiye pazarını iyi anlaması ve buna uygun yerel stratejiler oluşturması gerektiğine değindi. Dünya çapında buzdolabı ürün kategorisinde lider, çamaşır makinesinde ise ikinci olduklarını dile getiren Gürsoy, Türkiye'de beyaz eşya kategorisinde kısa vadede ilk 3 marka arasında yer alacaklarını belirtti. Şirketin, bu hedeflere ulaşmak için 2017'deki ana stratejisinin kanal yapısını geliştirirerek daha yaygın bir ağa sahip olmaktan geçtiğinin altını çizdi.

EDİRNE'DEN CİZRE'YE UZANIYOR

Edirne'den Gaziantep ve Cizre'ye kadar birçok şehirde 130 mağaza açarak mağaza sayılarını 300'e çıkardıklarına değinen Gürsoy, şöyle devam etti: “Bayi kanalını ve distribütör ağını geliştireceğimiz yeni hibrit kanal yapısı ile mağaza sayımızı 2018 yılı sonuna kadar 3 kat artırarak 900'e çıkaracağız. Bu mağazaların 450'si doğrudan Samsung tarafından, kalan mağazalar ise distribütörlerce yönetilecek. Tüm tüketicilerimize yenilikçi teknolojileri global perakende vizyonumuzla sunarak, her mağazada aynı standartlarda Samsung deneyimini sunacağız.” 

TÜRK EKONOMİSİ CANLANACAK

Samsung'un Türkiye başarısında zincir kanalının önemine değinen Gürsoy, kanaldaki iş ortakları ile ortak pazarlama çalışmalarını artıracaklarını belirtti. Zincir kanalında yüzde 32 olan pazar payını yüzde 40'a, yüzde 25 olan beyaz eşya pazar payını yüzde 30'a çıkarmayı hedeflediklerini anlatan Gürsoy, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Hem dünya hem de Türkiye ekonomisinde canlanma bekliyoruz. Samsung olarak Türkiye'nin potansiyeline ve geleceğine inanıyoruz. Bu büyüme dönemine hazırlıklı girebilmek için Türkiye'deki hedeflerimizi büyütüyor, yatırımlarımızı hızlandırıyoruz. 10 yıldır televizyon kategorisinde lider olan Samsung dünyada %33 pazar payına sahip. Türkiye'de %23 pazar payını %33'e taşıyarak liderliğimizi pekiştireceğiz.”

HARMAN'ı satın aldı

Samsung Electronics ve Harman International Industries, hisse başına nakit 112 dolara, toplam yaklaşık 8 milyar dolar karşılığında Samsung'un HARMAN'ı devralması için kesin anlaşmaya vardıklarını açıkladı. Bu işlem tamamlandığında Samsung, bağlantılı cihaz teknolojilerinde, özellikle Samsung'un stratejik önceliği olan otomotiv elektroniklerine yönelik büyük ve hızla gelişen pazarda önemli bir yer edinecek. HARMAN, bugüne dek 30 milyonun üzerinde aracı internet bağlantılı otomobil ve ses sistemleriyle donattı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23