Tokat'ta bir köyde uygulanan karantina sona erdi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
TOKAT (AA) - Tokat'ın Zile ilçesi Derbaşı köyünde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında başlatılan karantina uygulaması sonlandırıldı.
Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, Derebaşı köyünde 16 Ağustos'ta İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla karantina başlatıldığı ve sürenin dolmasının ardından 7 gün daha uzatıldığı hatırlatıldı.
Uzatılan sürenin de bitmesiyle yapılan kontrollerde olumsuz bir duruma rastlanmadığı aktarılan açıklamada, köydeki karantinanın sona erdirildiği duyuruldu.