TEM Otoyolu’nda oksijen tüpü yüklü kamyon yandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
TEM Otoyolu’nda oksijen tüpü yüklü kamyon yandı. Yanan kamyon çekici yardımıyla kaldırıldı.
TEM Otoyolu Yarımburgaz Viyadüğü'ndeki derz çalışmaları esnasında oksijen tüpü yüklü 60 ACG 778 plakalı kamyon, saat 03.00 sıralarında henüz belirlenemeyen nedenle yanmaya başladı.
Haber verilmesi üzerine olay yerine emniyet ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Emniyet ekipleri, otoyolu çift yönlü trafiğe kapattı, itfaiye ekipleri de müdahale ederek kamyondaki yangını söndürdü.
Ölenin ya da yaralananın olmadığı yangın nedeniyle otoyolda uzun araç kuyruğu oluştu.
Yanan kamyon çekici yardımıyla kaldırıldı.