“Tek derdiniz hemşehrilerimize hizmet olsun hizmet olsun”
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Büyükşehir ve SASKİ bürokratlarıyla bir araya geldi.
Buluşmada Genel Sekreter İbrahim Pehlivan, SASKİ Genel Müdürü Dr. Rüstem Keleş, Genel Sekreter Yardımcıları Ayhan Kardan, Ali Oktar, SASKİ Genel Müdür Yardımcıları Sebahattin Belik, Sezar Ercan ve Büyükşehir ile SASKİ daire başkanları yer aldı. Başkan Yüce, yaptığı konuşmada, büyük bir gayret ve özveri ile Sakarya’ya en iyi hizmeti sunmak için çok çalışacaklarını vurguladı. Başkan Ekrem Yüce, “Hepimiz bu koltuklarda emanetçiyiz. Bizlere tevdi edilen bu emaneti en iyi şekilde korumak, destekleriyle bizlere güç veren hemşerilerimize en güzel hizmeti sunmak durumundayız. Dolayısıyla çok çalışacağız. Gayret ve özveri ile zaman mefhumu gözetmeden çabalayacağız. Büyükşehir ve SASKİ olarak çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz. Devam eden projelerimiz var, yenileri de eklenecek. Hepinizin tek derdi ve düşüncesi hizmet olsun. Şunu asla unutmayın: Sizlerden tek beklentim hemşerilerimize hizmettir” dedi.