• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Tedavisi yapılan "Angıt" kuşu doğaya bırakıldı

Yeniakit Publisher
2019-04-03 09:22:50 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Tedavisi yapılan "Angıt" kuşu doğaya bırakıldı

Elazığ’da tedavisi tamamlanan "Angıt" kuşu doğal ortamına bırakıldı.

Elazığ’da tedavisi tamamlanan "Angıt" kuşu doğal ortamına bırakıldı.

Alınan bilgiye göre, Elazığ-Bingöl yolu üzerinde Güney Baraj Gölünde vatandaşlar yaralı halde "Angıt"kuşunu bularak Doğa Koruma ve Milli Parklar Elazığ Şube Müdürlüğüne haber verdi. Yaralı kuşu alan ekipler, Fırat Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi Hayvan Hastanesine götürdü. Hayvan hastanesinde yapılan tedavinin ardından yaralı kuş tamamen iyileşti.

Hastaneden alınan kuş, ekipler tarafından tekrar bulunduğu noktada doğal ortamına bırakıldı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23