Tedavisi yapılan "Angıt" kuşu doğaya bırakıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Elazığ’da tedavisi tamamlanan "Angıt" kuşu doğal ortamına bırakıldı.
Elazığ’da tedavisi tamamlanan "Angıt" kuşu doğal ortamına bırakıldı.
Alınan bilgiye göre, Elazığ-Bingöl yolu üzerinde Güney Baraj Gölünde vatandaşlar yaralı halde "Angıt"kuşunu bularak Doğa Koruma ve Milli Parklar Elazığ Şube Müdürlüğüne haber verdi. Yaralı kuşu alan ekipler, Fırat Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi Hayvan Hastanesine götürdü. Hayvan hastanesinde yapılan tedavinin ardından yaralı kuş tamamen iyileşti.
Hastaneden alınan kuş, ekipler tarafından tekrar bulunduğu noktada doğal ortamına bırakıldı.