Sivas'ta koronavirüsü yenen çift hastaneden alkışlarla uğurlandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
SİVAS (AA) - Sivas'ta yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavileri tamamlanan yaşlı çift, hastaneden alkışlarla uğurlandı.
Ayşe ve Mahmut Seçkiner (65) çifti yüksek ateş ve eklem ağrıları şikayetiyle 30 Ağustos'ta Numune Hastanesi Çok Amaçlı Geriatri Merkezine başvurdu.
Yapılan kontrollerde koronavirüs testleri pozitif çıkan çift, hastanede tedavi altına alındı. Seçkiner çifti, tedavilerinin ardından sağlık çalışanlarının alkışları eşliğinde taburcu edildi.
Yaşlı çift, tedavileri süresince kendileriyle yakından ilgilenen sağlık çalışanlarına teşekkür etti.