• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sivas'ta koronavirüsü yenen çift hastaneden alkışlarla uğurlandı

Yeniakit Publisher
2020-09-11 12:34:30 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Sivas'ta koronavirüsü yenen çift hastaneden alkışlarla uğurlandı

SİVAS (AA) - Sivas'ta yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavileri tamamlanan yaşlı çift, hastaneden alkışlarla uğurlandı.

Ayşe ve Mahmut Seçkiner (65) çifti yüksek ateş ve eklem ağrıları şikayetiyle 30 Ağustos'ta Numune Hastanesi Çok Amaçlı Geriatri Merkezine başvurdu.

Yapılan kontrollerde koronavirüs testleri pozitif çıkan çift, hastanede tedavi altına alındı. Seçkiner çifti, tedavilerinin ardından sağlık çalışanlarının alkışları eşliğinde taburcu edildi.

Yaşlı çift, tedavileri süresince kendileriyle yakından ilgilenen sağlık çalışanlarına teşekkür etti.



Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23