Sivas'ta iki köyde Kovid-19 karantinası kaldırıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
SİVAS (AA) - Sivas merkezdeki 2 köyde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina kaldırıldı.
Valilikten yapılan açıklamada, koronavirüs salgınının yayılarak vatandaşları ve toplum sağlığını tehdit etmesini engellemek amacıyla merkeze bağlı Çatalkaya ve Mermer köylerinin 18 Ağustos'ta karantinaya alındığı anımsatıldı.
Köylerde sosyal izolasyonun sağlandığı belirtilen açıklamada, karantinanın sonlandırılmasına karar verildiği kaydedildi.