Siirt'te karbonmonoksit zehirlenmesi!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Siirt'te karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı.
Siirt'te karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Alan Mahallesi'ndeki evlerinde göre ısınmak için tenekede ceviz kabuğu yakan bir ailenin 6 ferdi, karbonmonoksit gazından etkilendi.
Durumun bildirilmesi üzerine 6 kişi, 112 Acil Servis ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Siirt Devlet Hastanesine kaldırıldı.