Samsunspor ve Bandırmaspor 1. lige yükseldi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
TFF, 2. ve 3. liglerin liderlerinin bir üst lige çıkmasına karar verdi. 2., 3. ve 4. sıradaki takımlar ise play-off oynayacak.
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), koronavirüs nedeniyle ara verilen 2. ve 3. ligler için kararını verdi.
Federasyon tarafından alınan karara göre; liderler bir üst lige yükselirken, play off ise şu anki sıralamaya göre yapılacak.
1. Lige yükselen takımlar
Böylece; Samsunspor ve Bandırmaspor, 1. lige; Serik Belediyespor, Kocaelispor ve Karacabey Belediyespor, 2. lige yükseldi.
2-3-4-5 play-off'a
2. Lig Beyaz Grup'ta yer alan Manisa Futbol Kulübü, Hekimoğlu Trabzon, Sancaktepe, İnegölspor, Kırmızı Grup'ta yer alan Ankara Demirspor, KastamonuSpor, Tuzlaspor ve Sakaryaspor, Play-Off oynayacak.
3. Lig 1 Grup'ta 24 Erzincanspor, 68 Aksaray Belediye Spor, 1928 Bucaspor, Artvin Hopaspor, 2. Grup'ta yer alan Belediye Derincespor, Turgutluspor, Erokspor, Karşıyaka, 3. Grup'tan Somaspor, Pazarspor, Nevşehir Belediyespor ve Muğlaspor da Play-Off'ta yer alacak.