Sağlık çalışanları da yangın bölgesinde
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca Muğla Marmaris’te yaşanan orman yangınları sırasında görev yapan sağlık personellerinin sayısını açıkladı.
YENİ AKİT ANKARA
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca Muğla Marmaris’te yaşanan orman yangınları sırasında görev yapan sağlık personellerinin sayısını açıkladı. Sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile geçmiş olsun dileklerini de ileten Koca, “MUĞLA’DA dün akşam başlayıp söndürme çalışmaları halen devam eden orman yangınıyla mücadele eden görevlilerin sağlık ihtiyaçlarını karşılamak üzere, Bakanlığımıza bağlı ekipler ilk anlardan beri olay yerindedir. Yangın sebebiyle bütün milletimize geçmiş olsun diyorum. Yangınla mücadele sırasında, şu ana dek herhangi bir yaralanma olayı, belirgin sağlık problemi yaşanmadı. 115 sağlık personelimiz; 17 ambulans, 15 UMKE timi, 1 Motorize Ambulans ve 1 Mobil Komuta Aracı ile görev başında. Hepimiz, yüreklere su serpecek haberi bekliyoruz” ifadelerini kullandı.
