Otobüs duraklarına yapıştırdılar! Görenler gözlerine inanamadı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İstanbul'un Sultangazi ilçesinde bulunan otobüs duraklarına 'satılık böbrek' ilanları yapıştırıldı.
İstanbul Sultangazi'de bir kişi otobüs duraklarına satılık böbrek ilan yapıştırdı.
"Acil satılık böbrek ve 0- negatif. Maddi zorluklar ve borçtan dolayı tek böbreğim satılıktır. Tüm tahlillerim yeni yapıldı" yazılı ilanın alt kısmında ise telefon numarası yer alıyor.
İlanı görenler şaşkınlık geçirirken telefonla ulaşılan kişi, maddi durumunun kötü olduğundan dolayı böbreğini sattığını açıkladı. Sultangazi'de bir parkta yattığı belirten kişi, böbreğini de 20 bin liraya sattığını söyledi.