OGM Ormanspor, Kadir Bayram ile sözleşme yeniledi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ANKARA (AA) - OGM Ormanspor Erkek Basketbol Takımı, 23 yaşındaki oyuncu Kadir Bayram ile yeni sözleşme imzaladı.
Başkent ekibinden yapılan açıklamada, transfer çalışmalarına devam edildiği belirtilerek, "Geçtiğimiz sezon takımımızda yer alan Kadir Bayram ile yeni sezonda da beraberiz. OGM Ormanspor ailesine tekrar hoş geldin Kadir." ifadelerine yer verildi.