Moskova'da termik santralde patlama: 11 yaralı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Rusya'nın başkenti Moskova'da termik elektrik santralinde gaz borusunun patlaması sonucunda çıkan yangında 11 kişi yaralandı.
Rusya Acil Durumlar Bakanlığı yetkilileri, Moskova'nın Mıtışçi bölgesindeki "Severnaya" santralinde çıkan yangında 11 kişinin yaralandığını açıkladı.
Yangının, santraldeki gaz borusunun patlaması sonucu çıktığı ifade edildi.
Olay yerine itfaiye ekipleri ve hava araçları gönderildi.
Moskova'da 1992 yılından bu yana kullanılan Severnaya Termik Santrali, Rus enerji şirketi Mosenegro'ya ait.