Merkel 3'üncü kez titredi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Almanya Başbakanı Angela Merkel, bir kez daha titreme nöbeti geçirdi.
Almanya Başbakanı Angela Merkel, başbakanlıkta Finlandiya başbakanı Antti Ritte için düzenlenen resmi törende, milli marşların okunduğu sırada titreme nöbeti geçirdi.
"Sağlığı yerinde"
AFP ajansına konuşan bir hükümet sözcüsü, 65 yaşındaki Merkel'in durumunun iyi olduğunu, temasların planlandığı gibi gideceğini söyledi. Merkel de basın toplantısının bir kısmında, "İyiyim. Benim hakkımda endişelenmenize gerek yok." ifadelerini kullandı.
Alman Şansölye, böylece son 3 haftada, üçüncü kez titreme nöbeti geçirmiş oldu.
Daha önce de iki kez geçirmişti
Merkel, 18 Haziran'da Ukrayna Devlet Başkanı Vladimir Zelenskiy'i karşıladığı sırada ve 27 Haziran'da Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nda Adalet Bakanı Christine Lambrecht'in atama töreninde, titreme nöbeti geçirmişti.