• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Maçın ardından

Yeniakit Publisher
2020-07-02 22:49:53 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Maçın ardından

Ekol Hastanesi Balıkesirspor Teknik Direktörü Yusuf Şimşek: - "Çok fazla konuşmayacağım, çok üzgünüz" - Fatih Karagümrük Teknik Sorumlusu Atılay Canel: -"Bundan sonra kalan 3 maçımızı da kazanarak play-off etabına kalmak, sonra da Süper Lig'e çıkmak istiyoruz"

BALIKESİR (AA) - TFF 1. Lig'in 31. haftasında konuk ettiği Fatih Karagümrük'e 5-0 yenilen Ekol Hastanesi Balıkesirspor'un teknik direktörü Yusuf Şimşek, büyük üzüntü yaşadığını söyledi.

Yusuf Şimşek, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, "Çok fazla konuşmayacağım, çok üzgünüz." diyerek salondan ayrıldı.


- Canel: "Süper Lig'e çıkmak istiyoruz"


Fatih Karagümrük Teknik Sorumlusu Atılay Canel, Balıkesir'e gelirken 12 hafta boyunca yenilmediklerini hatırlattı.

Kaybetmeme serisini 13 maça çıkardıklarını aktaran Canel, "Biz buraya galibiyet için geldiğimizi beyan ettik. Bundan sonra kalan 3 maçımızı da kazanarak play-off etabına kalmak, sonra da Süper Lig'e çıkmak istiyoruz. İlk yarı iyi oynayamadık ama 29. dakikada yüzde yüzlük bir golü atamadık. İkinci yarının ilk bölümünde bulduğumuz gollerle maçı bitirdik." ifadelerini kullandı.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23