• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kovid-19 testi pozitif olan kişi Erzincan'da jandarma uygulamasında yakalandı

Yeniakit Publisher
2020-09-13 10:42:58 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kovid-19 testi pozitif olan kişi Erzincan'da jandarma uygulamasında yakalandı

ERZİNCAN (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan ve karantinada olması gerekirken bir kamu kuruluşunu haşerelere karşı ilaçlamak için Erzincan'a gelen kişi, jandarmanın dikkati sonucu yakalandı.

Kentte Kovid-19 vakalarının artması nedeniyle denetimlerini sıklaştıran jandarma ekipleri, toplu yaşam alanlarının da aralarında bulunduğu birçok noktada denetimlerini yoğunlaştırdı.

Ekipler, kamu kuruluşunu haşerelere karşı ilaçlamak amacıyla başka bir şehirden geldiği belirlenen A.G'nin yapılan HES kodu sorgusunda, Kovid-19 testinin pozitif olduğu ve karantinada bulunması gerektiğini tespit etti.

Sağlık ekiplerine teslim edilen A.G. zorunlu izolasyon gereği Erzincan Ulalar Piri Muhammed Bahattin Erkek Öğrenci Yurdu'na götürülerek karantinaya alındı.

Jandarma ekipleri A.G'ye ayrıca 3 bin 150 lira idari para cezası uyguladı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23