• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Katil Netanyahu şeytanla çalışacak! Batı Yaka’yı Trump’la ilhak edecek

Yeniakit Publisher
2019-04-09 09:44:00 - 2019-04-09 09:45:07

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Siyonist Başbakanı Netanyahu, Batı Yaka’daki yasa dışı Yahudi yerleşim birimlerini “İsrail’e ilhak” etme planını ABD yönetimi ile koordineli şekilde yapacağını açıkladı. Katil Netanyahu, “Batı Yaka’dan tek bir Yahudiyi çıkarmayacağız. Filistinlilerle barış yapacağım ama bunu taviz vererek değil güçle yapacağım” dedi.

Terör devleti İsrail’in hadsiz ve hukuk tanımaz tavrı sürüyor... Geçtiğimiz cumartesi gecesi “Yeniden başbakan seçilirsem, Batı Yaka’daki Yahudi yerleşim birimlerini ilhak edeceğim” diyen İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, kirli planının detayları hakkında konuştu...

İsrail’in “Kanal 12” televizyonuna yaptığı açıklamada Netanyahu, Batı Yaka’daki Yahudi yerleşim birimlerinin aşamalı ve ABD ile koordineli şekilde ilhak edileceğini söyledi. Siyonistlerin katil lideri, “Yahudi yerleşim birimlerinin korunması aşamasından büyük inşa aşamasına geçmiştik. Şimdi ise Yahudi yerleşim birimlerine İsrail egemenliğini tatbik etme aşamasına geçeceğiz. Ben bunu aşamalı şekilde ve ABD’nin onayıyla yapmayı tercih ediyorum. Dolayısıyla Batı Yaka’daki Yahudi yerleşim birimlerinin ilhakı ABD ile koordineli bir şekilde yapılacak” diyerek yine Trump’la birlikte hukuksuz planı uygulamayacağını belirtti. 

Barışı katliamla sağlayacak!

Tek bir Yahudi yerleşimcinin dahi Batı Yaka’dan çıkarılmayacağını yineleyen Netanyahu, “Filistinliler ile gerçek ve sorumlu bir barış tesis edeceğim. Ancak bunu güçle yapacağım, taviz vererek ve kafa sallayarak değil” ifadelerini kullandı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23