• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Karabük'te 20 gün yoğun bakımda kalan koronavirüs hastası sağlığına kavuştu

Yeniakit Publisher
2020-09-23 16:54:06 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Karabük'te 20 gün yoğun bakımda kalan koronavirüs hastası sağlığına kavuştu

KARABÜK (AA) - Karabük'te, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalanan ve 20 gün yoğun bakımda tedavi gören 46 yaşındaki sağlık çalışanı, alkışlarla normal servis odasına alındı.

İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesine başvurarak Kovid-19 testi yaptıran sağlık çalışanı Kemal Kaynar'ın test sonucu pozitif çıktı.

Hastanede tedavisine başlanan Kaynar, durumunun ağırlaşması üzerine yoğun bakıma alınarak entübe edildi.

Kaynar, 20 gün kaldığı yoğun bakımda doktorların ve sağlık çalışanların gayretleriyle koronavirüsü yendi.

Sağlığına kavuşan Kaynar, doktor ve sağlık çalışanlarının alkışları eşliğinde yoğun bakımdan alınarak servise çıkarıldı.

Kaynar, kendisiyle yakından ilgilenen sağlık çalışanlarına çiçekle teşekkür etti.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23