• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Japon ve Güney Kore liderlerinden 9 ay sonra ilk görüşme

Yeniakit Publisher
2020-09-24 08:00:25 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Japon ve Güney Kore liderlerinden 9 ay sonra ilk görüşme

Japonya Başbakanı Suga Yoşihide: - ¨Kuzey Kore dahil meselelerin üstesinden gelmek için ABD ile beraberce hareket etmeliyiz¨

TOKYO (AA) - Japonya Başbakanı Suga Yoşihide, aralık ayından bu yana ilk kez görüştüğü Güney Kore Devlet Başkanı Moon Jae-in'e iki ülke ilişkilerinin geliştirilmesi gerektiğini söyledi.

Başbakanlık Ofisi (Kantei) açıklamasına göre, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) dahil birçok konuda iş birliğinin sürdürülmesinin ele alındığı görüşmede, Moon yeni görevinde Suga'ya başarılar diledi.

Görüşmede Suga, ¨Güney Kore son derece önemli bir komşu. Kuzey Kore dahil meselelerin üstesinden gelmek için ABD ile beraberce hareket etmeliyiz.¨ ifadeleri kullandı

Suga'nın, son süreçte iki ülke ilişkilerinin ¨yıpranan ortamında bırakılmaması gerektiğine¨ ilişkin düşüncelerini aktardığı kaydedildi.

Kyodo ajansına göre, aralık ayında Çin’in Chengdu şehrinde bir araya gelen Moon ile önceki başbakan Abe Şinzo arasındaki temastan bu yana iki ülke liderleri ilk kez görüştü.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23