• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İzmir'de ormanlık alanda kaybolan alzaymır hastasını jandarma buldu

Yeniakit Publisher
2020-09-19 15:13:39 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
İzmir'de ormanlık alanda kaybolan alzaymır hastasını jandarma buldu

İZMİR (AA) - İzmir'in Bergama ilçesinde ormanlık alanda kaybolan 84 yaşındaki alzaymır hastası kişi, jandarma ekiplerinin arama çalışması sonucu bulundu.

Örlemiş Mahallesi'nde yaşayan alzaymır hastası S.E'den evden çıktıktan sonra bir daha haber alamayan yakınları, jandarmaya kayıp ihbarı yaptı.

Bölgeye giden İl Jandarma Komutanlığına bağlı çok sayıda ekip, iz takip köpeği ve "drone" ile yaşlı adamın en son görüldüğü Bozyerler Mahallesi'ndeki ormanlık alanda arama çalışması başlattı.

AFAD ekiplerinin de katıldığı havadan ve karadan aramaların sonunda S.E, köyden 1,5 kilometre uzaktaki ormanlık alanda bulundu. S.E, 112 Acil Sağlık ekiplerince yapılan sağlık kontrolünün ardından yakınlarına teslim edildi.

Mutluluk gözyaşı döken yakınları S.E'yi bulan jandarma ekiplerine teşekkür etti.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23