İzmir'de hareket halindeyken yanan belediye otobüsü kullanılmaz hale geldi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İZMİR (AA) - İzmir'in Menemen ilçesinde yanan belediye otobüsü kullanılmaz hale geldi.
Alınan bilgiye göre, Karşıyaka-Menemen seferi yapan İzmir Büyükşehir Belediyesine ait halk otobüsü, Egekent-2 mevkisinde hareket halindeyken yanmaya başladı.
Yolcu bulunmayan otobüsü durdurup dışarı çıkan şoför itfaiyeyi aradı.
İtfaiye ekiplerinin müdahalesi ile söndürülen otobüste büyük hasar oluştu.