• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İstifa eden işçiye, işsizlik maaşı bağlanır mı?

Yeniakit Publisher
2020-06-16 10:02:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
İstifa eden işçiye, işsizlik maaşı bağlanır mı?

Ekonomi ve sosyal güvenlik uzmanı Murat Özdamar, siz değerli okuyucularımızdan gelen soruları yanıtlıyor.

¥ Soru: Ben dört yıldan bu yana çalıştığım işyerinden dört ay önce istifa ederek ayrılmıştım. İşsizlik maaşı için başvuru yapmadım. Şimdi başvuru yapsam bana işsizlik maaşı bağlanır mı? Yasin D..

¥ Cevap: İşsizlik maaşı, çalışma istek ve arzusu bulunmasına rağmen işini kaybeden işçilere ödenir. Diğer bir ifadeyle işten çıkarılan veya haklı nedenle iş ilişkisini sona erdiren işçinin işsizlik maaşı alma hakkı bulunuyor. Sizin gibi kendi iradesiyle işi bırakan yani işten ayrılan (istifa eden) işçilerin işsizlik maaşı alma hakkı bulunmuyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23