İstanbul'da meyve suyu paketinden eroin çıktı!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İstanbul'da uyuşturucu satıcılarının peşine düşen polis, meyve suyu paketinin içinde eroin buldu.
Kağıthane'deki Hürriyet Mahallesi'nde, bir evde düzenlenen operasyonda meyve suyu kutusuna saklanmış uyuşturucu ele geçirilirken, 2 kişi gözaltına alındı.
Ekipler tarafından yapılan aramalarda, F.K'nın üst aramasında 4,7 gram, evde yapılan aramada ise meyve suyu kutusuna gizlenmiş 317,3 gram eroin bulundu.
Ekipler toplam 532,9 gram uyuşturucu maddeye el koydu.
Gözaltına alınan Servan O. çıkartıldığı mahkeme tarafından tutuklanırken, 18 yaşından küçük F.K. savcılık tarafından serbest bırakıldı.