• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Hastayı bırakıp birbirlerine dadandılar! Doktor meslektaşını darbederek ağır yaraladı

Yeniakit Publisher
2022-03-30 20:27:00 - 2022-03-31 03:08:37

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Hastayı bırakıp birbirlerine dadandılar! Doktor meslektaşını darbederek ağır yaraladı

Amasya'da bir doktor, tartıştığı mesai arkadaşını darbederek ağır yaraladı. Saldırıya uğrayan Dr. Öğretim Üyesi Ercan Kahraman’ın yoğun bakımda olduğu öğrenilirken, saldırgan Prof. Dr. Hamit Serdar Başbuğ'un geçtiğimiz 18 Mart'ta yaptığı, "Ciddi önerimdir. Hekimlere silah taşıma ruhsatı verilsin, hekime şiddet anında biter." sosyal medya paylaşımı dikkat çekti.

18 Mart'ta büyük greve çıkarak hastalarını terk edip meydanlara inen doktorlar, hastanelerde de terör estirmişti. Doktorların hastalarına yönelik şiddet eğilimi tepkileri de beraberinde getirirken, bugün ise Amasya’da bir doktor tartıştığı meslektaşını darbederek ağır yaraladı. Saldırgan Prof. Dr. Hamit Serdar Başbuğ, 18 Mart'ta yaptığı sosyal medya paylaşımı ile dikkat çekti. 

Edinilen bilgiye göre, Amasya’da tıp fakültesi dekanlık binasında iki doktor arasında yüksek maliyetli tıbbi sarf maddesi alımı nedeniyle çıktığı iddia edilen tartışma kavgaya dönüştü. Prof. Dr. Hamit Serdar Başbuğ, onaylamadığı gereksiz yüksek maliyetli işlemlerin evraklarını imzalamak istemediği öğrenilen Dr. Öğretim Üyesi Ercan Kahraman’ı darbetti.

Meslektaşının darbettiği doktor yoğun bakıma alındı

Aldığı darbeler sonucu burnu kırılan kalp cerrahisi uzmanı Ercan Kahraman, feci olayı gören sağlık çalışanları tarafından sedyeyle binanın karşısında bulunan Amasya Üniversitesi Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Kahraman, kafa içi kanama şüphesiyle yoğun bakıma alındı.

Şiddet gösteren doktordan 'silah' paylaşımı

Amasya Üniversitesi Tıp Fakültesi Kalp ve Damar Cerrahisi Anabilim Dalı Başkanı olan Prof. Dr. Başbuğ, olayın ardından binayı terk etti. Başbuğ’un geçen 18 Mart’ta şiddet olaylarıyla ilgili olarak sosyal medya hesabından, “Ciddi önerimdir. Hekimlere silah taşıma ruhsatı verilsin, hekime şiddet anında biter. Kimse polise kafa tutamıyor, neden, çünkü silahı var” yazılı paylaşım yaptığı görüldü.

Olayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldığı bildirildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

OKUMUŞ CAHİLLER BUNLAR OLSA GEREK, KAMALİST CAHİLLERE KAPAK OLSUN

Okumuş, mürekkep yalamış ama CAHİLLİĞİ BAK8İ 0KALMIŞ . Nede olsa ebu cehilin torunlari bunlar

mehmet

kırk yılda bir kanun çıkarttılar. çıkarmaz olaydılar. bence doktora dokunulmazlık vermek lazım. sonrada trafikte polis çevirme yapamasın. bir doktorun polis memuruna dediği gibi biz kaç kuruşluk adamız. hizmet vermekten sorumlu kişilerin kölesi olmalıyız.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23