Göztepe, Fenerbahçe maçının hazırlıklarına devam etti
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İZMİR (AA) - Süper Lig'in 30. haftasında 4 Temmuz Cumartesi günü Fenerbahçe ile deplasmanda karşılaşacak Göztepe, müsabakanın hazırlıklarını sürdürdü.
Adnan Süvari Tesisleri'nde teknik direktör İlhan Palut yönetimindeki antrenmanda ısınmanın ardından pas çalışan sarı-kırmızılı futbolcular, ikinci bölümde ise dar alanda oyun oynadı.
Göztepe'de sakatlıkları bulunan Cameron Jerome ile Hüseyin Bulut takımdan ayrı çalıştı.