• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Göletlere 65 bin adet sazan balığı yavrusu bırakıldı

Yeniakit Publisher
2019-03-23 11:29:47 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Göletlere 65 bin adet sazan balığı yavrusu bırakıldı

Kütahya’nın Simav ilçesinde, Tarım ve Orman Bakanlığı’nın 2019 yılı balıklandırma programı çerçevesinde, Devlet Su İşleri (DSİ) ve İl Özel İdaresi tarafından yapılan 11 gölete 5’er bin adet olmak üzere, toplam 65 bin adet sazan balığı yavrusu bırakıldı.

Kütahya’nın Simav ilçesinde, Tarım ve Orman Bakanlığı’nın 2019 yılı balıklandırma programı çerçevesinde, Devlet Su İşleri (DSİ) ve İl Özel İdaresi tarafından yapılan 11 gölete 5’er bin adet olmak üzere, toplam 65 bin adet sazan balığı yavrusu bırakıldı.

Simav İlçe Tarım ve Orman Müdürü Murat Tokdemir, göletlerdeki balık neslini arttırmak amacıyla balık yavrusu bıraktıklarını belirtti. Tokdemir, “Amatör su ürünleri avcılığını geliştirmek ve göletlerimizdeki balık neslini devam ettirmek için 11 göletimize toplam 65 bin sazan yavrusu bıraktık. 15 Mart’ta başlayan avlanma yasağı 15 hazirana kadar devam edeceğinden, balık neslini korumak ve devamını sağlamak için amatör balıkçılarımızın yasaklara uymasını istiyoruz. Kurallara uymayan vatandaşları uyaralım, gerekiyorsa kolluk kuvvetlerine bildirelim” dedi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23