Eski muhtarın evinde kalaşnikof tüfek bulundu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Uşak'ta, jandarma ekiplerince bir evde yapılan operasyonda kalaşnikof tüfek, şarjör ve 13 fişek ele geçirildi. Eski muhtar İ.Y., gözaltına alındı.
Uşak İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Banaz'a bağlı Çiftlik köyünde yaşayan eski muhtar İ.Y.'nin (59) evinde, uzun namlulu silah bulunduğunu öğrendi. Jandarma ekipleri, dün eve baskın yaptı. Yapılan aramada kalaşnikof tüfek, tüfeğe ait şarjör ve 13 fişek bulundu. Bulunan silah ve malzemelerine el koyan ekipler, İ.Y.'yi gözaltına aldı. Jandarma karakolundaki sorgulamasının ardından İ.Y., bugün adliyeye sevk edildi.