• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Erdoğan'dan oylama sonrası ilk yorum

Yeniakit Publisher
2017-12-21 21:41:00 - 2017-12-22 04:19:10

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Erdoğan'dan oylama sonrası ilk yorum

BM'deki Kudüs oylaması sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Twitter hesabından paylaştığı mesajında oylama sonucundan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nda ABD ve İsrail'in hezimete uğradığı oylama sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan ilk yorum geldi.

Erdoğan Twitter hesabından 3 dilde (Türkçe, İngilizce, Arapça) paylaştığı mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Kudüs konusunda BM Genel Kurulu’na sunulan karar tasarısının ezici bir çoğunlukla kabul edilmesini memnuniyetle karşılıyoruz. Trump yönetiminin, BM Genel Kurulu tarafından gayrı hukukiliği en sarih şekilde ortaya konulan bu talihsiz kararından bir an evvel dönmesini bekliyoruz.

Filistin ve Kudüs davasına destek veren herkese şahsım ve milletim adına teşekkür ediyorum."

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23