Erdoğan, Trump ile görüştü!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü.
İki liderin, Türkiye ve ABD arasındaki stratejik ortaklığa dikkat çektiği, ikili ilişkilerin daha da güçlendirilmesi ve bölgedeki istikrarın artırılması için ABD ve Türkiye´nin birlikte çalışmasının önemini vurguladıkları öğrenildi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başkan Trump´ın New York´ta Birleşmiş Milletler Genel Kurulu çerçevesinde bir araya gelme konusunda da mutabık kaldıkları belirtildi.