• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Emniyet görüntüleri paylaştı! Gaziantep'te feci trafik kazaları

Yeniakit Publisher
2022-11-11 18:54:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü, kent merkezinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameralarına yansıyan feci trafik kazalarına ait görüntüleri paylaştı. Emniyet tarafından paylaşılan kaza görüntülerinde, motosiklet kazalarının fazla olması ve sürücü ile yayaların dikkatsizlikleri ön plana çıktı.

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü, kent merkezinde son bir haftada yaşanan çok sayıda trafik kazasının görüntülerini paylaştı. Meydana gelen feci kazaların görüntüsü, İl Emniyet Müdürlüğünün sosyal medya hesabından, "Değerli sürücüler, araç kullanırken cep telefonu kullanmak kaza riskini 4 kat yükseltir. Seyir halindeyken telefon kullanmayalım" notuyla paylaşıldı.

Motosiklet kazaları ile sürücü ve yayaların dikkatsizlikleri ön planda Görüntülere yansıyan bazı feci kazalar 'Bu kadar da olmaz' dedirtirken, emniyet tarafından paylaşılan görüntülerde motosiklet kazalarının fazla olması ve sürücü ile yayaların dikkatsizlikleri ön plana çıktı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23