Direksiyon başında şeker komasına girdi! 3 yaralı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Tekirdağ’ın Çerkezköy ilçesinde meydana gelen kazada 3 kişi yaralandı. İddiaya göre meydana gelen kazada araç sürücüsünün şeker komasına girdiği ve direksiyon hakimiyetini kaybettiği öğrenildi.
Çerkezköy ilçesi Cengiz Topel Caddesi üzerinde seyir halinde olan araç sürücüsü şeker komasına girince refüje çıktı. Kazada araç içerisinde bulunan 3 kişi yaralandı.
Çerkezköy şehir merkezinden Cumhuriyet Mahallesi'ne doğru seyir halinde olan Muammer Yılmaz yönetimindeki otomobil, aynı yönde seyir halinde olan İlhan Çamyar idaresindeki hafif ticari araca çarptı.
Kontrolden çıkan araçlar refüje çıkarak durabildi.
Kazayı gören çevre sakinleri 112 sağlık ekipleri, polis ekipleri, itfaiye ve TREDAŞ ekiplerine bildirdi. Yaralılar ambulansla hastaneye sevk edilerek tedaviye alındı.
İddiaya göre otomobil sürücüsü Muammer Yılmaz'ın şeker komasına girdiği belirtilirken polisin olayla ilgili incelemesi sürüyor.