• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Çankırı'da bir beldedeki karantina uygulaması sona erdi

Yeniakit Publisher
2020-09-05 11:50:41 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Çankırı'da bir beldedeki karantina uygulaması sona erdi

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'nın Orta ilçesine bağlı Yaylakent Beldesi'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, koronavirüs vakaları nedeniyle beldenin 21 Ağustos'ta karantinaya alındığı hatırlatıldı.

Açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararınca yapılan değerlendirmenin ardından karantinanın kaldırıldığı ve beldeye giriş çıkışların serbest olduğu kaydedildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23