Bursa'da atık toplama tesisinde yangın
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
BURSA (AA) - Bursa’nın merkez Osmangazi ilçesinde bulunan atık toplama tesisinde çıkan yangına müdahale ediliyor.
Geçit Mahallesi'ndeki tesiste henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
Haber verilmesi üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.
Bölgedeki yoğun duman kentin birçok noktasından görülebiliyor.
İtfaiye ekiplerinin müdahalesi sürüyor.