• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Beyazgül, katı atık bertaraf istasyonunu inceledi

Yeniakit Publisher
2019-04-22 15:23:30 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Beyazgül, katı atık bertaraf istasyonunu inceledi

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, katı atık bertaraf merkezini ziyaret edip incelemelerde bulundu.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, katı atık bertaraf merkezini ziyaret edip incelemelerde bulundu.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, kurduğu katı atık bertaraf istasyonu ile aylık 30 bin hanenin elektrik ihtiyacını karşılıyor. Kentin bütün ilçelerindeki çöpleri, kurulan katı atık bertaraf istasyonlarla enerjiye dönüştürüyor. Bertaraf istasyonunu yerinde inceleyen Beyazgül, “Eyyübiye halkımızı bir süredir rahatsız eden bir koku vardı. Bizler de bugün buraya gelerek incelemelerde bulunarak teknik heyetimizden bilgiler aldık. Bir hafta süreliğine meydana gelen kokunun minimize edilmesini ve bir ay boyunca da kokunun tamamen ortadan kaldırılmasının taahhüdünü aldık” diye konuştu.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23