• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Besim Tibuk'tan Atatürk iddiası: ABD mandası istedi

Yeniakit Publisher
2022-08-31 23:02:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Liberal Demokrat Parti Eski Genel Başkanı Besim Tibuk, Mustafa Kemal Atatürk'ün ABD mandası istediğini iddia etti.

Liberal Demokrat Parti'nin kurucu genel başkanı Besim Tibuk, youtube canlı yayınında Mustafa Kemal Atatürk'le ilgili dikkat çekecek açıklamalarda bulundu.

"ABD mandası istiyordu"

Tibuk, Atatürk için "Mustafa Kemal, ABD Mandası Olmak İstedi. Bütün aydınlar ABD mandası istiyordu. Ancak ABD Türkiye'yi manda olarak almak istemedi." ifadelerini kullandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

hurdaya çıkacak

bütün mesele 5816 nolu yasada kaldırın bakalım neler var neler yok korumakla nereye kadar yol gidilir 

İsmail

Aslında Erzurum kongeresinin ve Sivas kongeresinin tutanakların tümünün açıklanması lazım 
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23