• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Besim Tibuk'tan Atatürk iddiası: ABD mandası istedi

Liberal Demokrat Parti Eski Genel Başkanı Besim Tibuk, Mustafa Kemal Atatürk'ün ABD mandası istediğini iddia etti.

17 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

hurdaya çıkacak

bütün mesele 5816 nolu yasada kaldırın bakalım neler var neler yok korumakla nereye kadar yol gidilir 
  • 4 Yıl Önce

nihat

… ZEKALIMISIN. MUSTAFA KEMAL'İN MANDA VE HİMAYE KABUL EDİLEMEZ dediği karar alındığı Erzurum ve Sivas kongrelerini niye yaptı o zaman. manda ve himaye isteyenler belli değil mi besim ? chp,ip,saadet,devasız, geleceksiz, dp, hdpkk hala anlayamadın mı besim.
  • 4 Yıl Önce

İsmail

Aslında Erzurum kongeresinin ve Sivas kongeresinin tutanakların tümünün açıklanması lazım 
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Yakın tarihte hiçbir şey göründüğü gibi değil tarihin önüne set çeken engellerin kaldırılması zamanı geldi
  • 4 Yıl Önce

Ers61

Bunlar arşivlerde, dönemin önde gelen şahsiyetlerinin hâtıratında var. Bundan daha fazla infial uyandıracak tarihî gerçekler de var. 5816'dan dolayı bunlar araştırılıp ortaya konulamıyor. 5816'yı getiren Menderes Hükûmeti darbeyle indirildi, Atatürk inkılâplarına karşı icraatlarda bulunma suçlamasıyla îdam edildi. Kaderin cilvesi...!
  • 4 Yıl Önce

Hasel

Bu boş kafalar ülkeye zarar veriyor.Demek ki kendisi mandacı.
  • 4 Yıl Önce

Doğan

Hadi bunadın böyle saçma sapan bir laf söyledin. İzmir işgalinde yunanla yanyana asılan amerikan bayraklarından, mersin'de, istanbul'da karadenizde dolaşıp duran amerikan donanmasından da mı haberin yok? Rezil.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

BESİM TİBUK AKIZMAYALIM BU DEDİKODULAR YILLARDIR MİLLETİN KONUŞTUĞU KONU ÜSTELİK SİVAS KONGRESİNDE KABUL EDİLDİ DİYİYORLAR
  • 4 Yıl Önce

Bal

MK'nın ne istediğini, gerçekte kim olduğunu anlamak isteyen İngiliz arşivlerini araştırsın...
  • 4 Yıl Önce

Yavuz Selim

Adam doğrusunu söylemişte sizin bu yanaşma tavrınıza ve kaypaklığınıza ne demeli...
  • 4 Yıl Önce

Huseyin Temur

Selamun aleykum Mustafa kemalin ABD mandasi istedigini Kazim Karabekir pasanin hatiralarinda okumustum. Kazim pasa karsi ciktigini soyluyordu. (Pasalarin kavgasi/hesaplasmasi)
  • 4 Yıl Önce

5816 kalkınca seyret sen

Ayadofya acıldı sırada 5816 var.. az kaldı insallah..
  • 4 Yıl Önce

Myavuz

Bu doğru. Hatta hem Erzurum Kongresi esnasında hem de Sivas Kongrrsi esnasında ABD.den gelen heyetle görüştü. Sivas Kongresinin yek gündemi vardı ABD.mandasi mi BRITANYA mandası mi? O günler zor gunlerdi
  • 4 Yıl Önce

...

peki abd nin ya da mandanın bundan haberi var mı?
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

HAYIR SAYIN BAŞKAN TÜRKİYE MANDA OLMAYA GEREK YOK Kİ ZATEN TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ KURAN SİYONİSTLER VE İNGİLİZLER BU İKİSİDE KÜRESELCİ PARA BABALARININ TETİKÇİLERİ BUNLARIND TETİKÇİLERİ İSE AMARİKA VE AVRUPA YANİ 2000 KADAR TÜRKİYE İDARE EDEN VESAYETÇİLERİ İYDİ,,
  • 4 Yıl Önce

Recep kocamanav

Demek kii! Bağımsızlık benim karakterim sözü bir çok söz gibi yalan yada samimiyetle söylenmemiş! GAVURA entegrasyonun gizli ajandalı bireyi bu fikri savunur! Bağımsız güçlü Türkiye talebi samimiyetsiz
  • 4 Yıl Önce

Engin

Atatürk dsğil mustafa kemal olacak... Kelime tamamen yanlış. Art niyetli bilerek konmuş bir isim. Konu ata ise daha geriye gitmek lazım
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23